{9037}: Definitivt inte sämsta för i år. Tycker att Timrå har ganska god kontroll på tillställningen. Skulle behöva få igenom lite mer skott från blå.
38 och 91 behöver göra nånting annorlunda. Typ; släppa pucken fortare, åka mer skridskor och bidra i högre utsträckning. Börjar bli lite väl mycket åka planlöst själv och tappa puck nu.
Bad_Brett: Sett reprisen ett par gånger och tycker att det är en kollision mellan knän. Lerebäck viker inte ut benet för att tackla. Tråkigt med skador men det ska ju inte dömas straff utifrån skada. Min åsikt bara, en tvåa max
{9037}: Det hade han väl visst? Han sa klart och tydligt att han tyckte det var en ful tackling och att Timrå ska vara glada som bara fick 2 minuter? Ser du nån annan match eller hittar du bara på?
Jåkkinen: Fjärdekedjan snurrar upp dem bäst så långt. Och man måste bara älska Albin. Så kylig och åker verkligen skridskor i alla lägen. Ska Boyce bli Mododödare i år igen? :-)
Bad_Brett: Va bara en kollision sen att en spelare blir skadad är ren otur bara.Men så fort en spelare ligger kvar så skriker modoliderna om matchstraff löjligt bara.Det är inte innebandy än även om det fysiska spelet blir mindre för varje år tyvärr
Synct: det här med att tagga till inför match, jag tycker inte Timrå ska åka runt och tackla höger och vänster. Vi får inte mycket konstruktivt uträttat. Har vi haft ett skott på mål än?
{9037}: Spännande laguppställning i kväll! Hartmann med Madsen. Bra där! Kanske kan få det att lossna för Jacke också. Kom igen nu! Sätt fart under grillorna!
TD: Med ordinarie lag så är det stor skillnad mellan lagen, nu när Modo kommer till spel med en hög med ordinarie backar borta så blir det klasskillnad tyvärr.
Detta kommer nog bli det mest avslagna derby som någonsin spelats i seriesammanhang lagen emellan vilket är lite trist.
Mitt tips för ikväll har jag redan tippat till 3-9 och då överdrev jag nästan lite för hur i hela ska Modo lyckas göra 3 mål?!
Jåkkinen: försvarspelet med målvakterna i centrum Peters mot Johansson blir det som avgör Peter har ett litet plus bättre men superjämt mellan dom i statisik om man ska tro på det?
{9037}: med tanke på förra matchens påskitning ska Timrå inte underskatta motståndarna om dom så ställer upp med chimpanser i skridskor med förbundna ögon.
Modo gör det bra utifrån förutsättningarna.