roger_sundsvall: Riktigt jävla rövmatch. Vi mötte ett för dagen hetare Modo som vann varenda närkamp och åkte en jävla massa mer skridskor. Väl värda vinsten.
Det värsta är att vi nog kan förvänta oss en snarlik matchbild imorgon också.
modo hetare svar ja... ..dom krigar för sin överlevnad.. de gör inte vi gillar harald luckner modo..svar ja orka inte höra gubben snart.. (luckner..kan du stava till opartisk)
Har man inte fart och rätt inställning så blir det så här. Modo visade fighterhjärta och det räckte. Utgår från att det blir en annan typ av match imorgon.
Sputnik: Upp med Walli i hiarkin nu! Han har visat att han kan driva och diktera i offensiven ett tag nu trots lite mer medelmåttiga lagkamrater i sin kedja..
bar mofftak: det är så sjukt. I så många matcher har det varit handväska i 40 minuter och sen har man desperat kämpat i tredje. Hur jävla svårt ska det vara att spela hockey i 60 minuter så att man inte hamnar i dom här situationerna? Dahlén kan ju vara hur sur som helst, om han och Lööke och Lundin inte presterar så förlorar vi matcherna.
Tycker på riktigt att spelarna kan gå ut och köpa 300 stödbiljetter var till nästa match. Jävla sopor.
Nej, fy fan, två riktigt mediokra insatser i rad. Saknade ju inte direkt chanser till en kvittering heller. Vill se en djävulsk revanschlusta i morgon nu! 🏒💪🥶
russkiy medved blyat: Lindholm och Walli bösta forwards idag vågar jag påstå. Tragiskt att de skall vara våra mest ledande offensiv i 5-5 spelet. Kräver betydligt mer av våra förväntade poängspelare och forwards högre upp i hiarkin.
{8671}: Surt att förlora mot Modo. Men vi är inte bra just nu... tyvärr. Modo mycket bättre än oss på alla punkter... men framförallt i inställning o hårt jobb.
TimraStockholm: skicka ner lückner i båset istället och skicka upp Freddan på läktaren. Det enda Freddan behöver göra är att få killarna att tycka att det är kul att spela hockey, resten är tamefan ett självspelande piano, men kan han inte ens lyckas med det så kan han lika gärna coacha Sundsvall hockey.
Vaknar upp och säger att Johan Lindholm är timrås bästa spelare idag. En kille som inte har så stor press på sig men ändå överraskar. riktigt kul. nu ska jag sova vidare.
{9037}: det sänder så usla signaler till övriga att man låter Olofsson få spela så mycket som han får. Han borde suttit på läktaren dom senaste fem matcherna.
KulltorpsOlli: Men sluta hacka nu. Vad är vi för medgångssupportrar? Man kan inte spela en hel säsong utan svackor. Vi har en nu och det tror jag kan vara nyttigt. Domaren borde vakna däremot. Oj, nu vaknade han.
RunarUp: Bara vi får in reklampengar så skiter jag i tröjans utseende just nu helt enkelt. Nu måste föreningen börja jobba upp ett eget stabilt kapital. Om det går ut över tröjan, so be it! Anser jag. Med respekt för att alla tycker olika.