1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601134 inlägg · 6212 ämnen
« · 23304 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: TIK-FBK
Bland backarna var Jindrich en nivå under övriga.
Philille klart godkänd.
Men det syntes på värmningen att man inte var så taggade som man brukar, kanske väntar men på vilan,,,,,

Sv: Njurunda Comments
Med tanke på alla skriverier om GUD & JESUS i kväll går det bara inte att förlora på lördag trots att FBK står på andra planhalvan

Sv: Njurunda Comments
Vi tackar ikväll GUD att både Aik & Luleå fick stryk fastän det satt långt inne.

Sv: Nya hockeyportalen www.hockeyligan.se
Friskan .. : de har ja . .

Såg han tyvärr inte hemma sist, mer än på canal +, men han kan nog bli en bra länk med Crippe och Z,a. Har kanske lite svårt att hänga med i dessa herrars spel, men det kommer. Han hade en del drabbningar framför mål, och var nära att sätta dit den. Z.s pass till Styf var genialiskt, hans mål också en höjdare.

Sv: Nya hockeyportalen www.hockeyligan.se
Har nån lyssnat på webbradion ikväll....hela matchen.

Åbron..
berätta lite om matchen..var ED Ward bra??

GUD,,,,,
Om man ska ha någon chans mot Fbk, så behövs nog lite mer taggtråd till frukost. Dagens drabbning var som en simpel träningsmatch, tyvärr....

Jesus..
håller med dig..färjestad nästa ock deras seger rad måste
få ett slut..gärna emot TIMRÅ IK...
FORZA TIMRÅ IK (ett sätt att leva)

Jesus:hallelulija amen

Tror att man får ringa vitrockarna för det verkar som en del skulle behöva tas in för en koll.

Iaf så är det bara att ta nya tag FBK går allt närmre mot en förlust så vi får väl se. Tycker det var starkt av grabbarna att hämta upp till 2-3 och bevisar att man aldrig aldrig skall ge upp hur än omöjligt det ser ut och känns.

Låtom oss nu bedja tillsammans att Timrå IK reser sig och klarar av en slutspelsplats till slut för än är det lång väg att vandra och vi behöver ett uppehåll, så detta blir lägligt med SHG..

Sv: dif - tik
FBK På Lördag då går vi dit med ett glatt leende, som om vi alla vore nykära, Och med inställningen till samans kan vi, spar ert vrede ni som har det vräk inte ut det i G-B eller på Pojkvän Gubbe, flickvän/fru,,,Utan spar den kraften och hjälp laget på Lördag,

Så skola åter Örnen styra mot tallens topp, och erövra nya segrar,,,

gud: håller med dig,jag begriper inte hur man kan avsätta en massa tid här när det gäller ett sånt "skitlag"??

HH:

Det är så sant som det är sagt det. Om man nu har några vänner finns väl ingen som kan gilla Jesus idagens Cybervärld? Men Gud och jag(Jesus) Jobbar för högvarv och har precis öppnat en ny Kyrka som vi kan bedja i.

Norma..
nu är jag en lallande dåre..
klart att TIMRÅ IK klarar sig kvar i elitserien utan
kval o sånt skit.. men jag är ju en lallande dåre
så jag kan ju inte veta bättre..HEJA TIMRÅ;HEJA TIMRÅ
om det är sååå jobbigt för dig detta??så varför går du
in på gästboken??

Norma..
peo har alltid rätt..lika mycket som du är
positiv..

Sv: Den bistra sanningen...
Synd att ni är så stora och kaxiga på er IFSH supportrar annars kunde man nästan gilla er, men är man så blind och verkligen tror att IFSH skall spela i ES om två år så kan man bara ruska på huvudet. Var nöjd med att vara ett farmarlag för nått mer kommer ni aldrig att bli, sanna mina Jesusord.

Håckla:

Norra Allsvenskan ska det va...

TIK-FBK
Fbk har det tungt ikväll hoppas det håller i sig tills på lördag ,
nya friska tag då det kan inte forsätta så här längre.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA

Jag begriper inte hur alla dessa "tränare" här på GB:n har tid att vara här.
Ni som är så duktiga har väl egna ES lag att träna?
Om inte,gå till TIK:s kansli imorgon och anmäl er,all hjälp emottages...

NHA är avgjord, inget snack om vilka som blir "de fyra" därifrån... Sorry Sundsvall!

Nike89:
Ja det tror jag säkert. Ni har ju 4 f.d Nolbykillar i laget och halva Tjeckien.
Men, inte Superallsvensk klass.

bucken:

Missed my point?

HH: Bättre att bo i en vrå på taket....än i ett stort hus tillsammans med en Sundsvallssupporter.

Vilken tur att Nike89 finns så att ni har någon aannan än mig att reta och avreagera er på. Skulle för övrigt inte ha något emot Peo Larsson som tränare.

Norma: Näe men någon i bland kanske..

Peo är en utav dom bästa tränarna som vi har i Sverige. Detta visar bara hur okunnig man är om man kastar skit på Peo. Många Ateister inne nu tycker jag. en liten handpåläggning och ett livedop i Gärdetjärn sen kanske det vänder för er stackare.

Det är i motgångens stund som vännerna provas,,,,,,,

Det är ingen fara, vi möter ju svenska mästarna på bortaplan, ingen har väl trott att TIK ska vinna alla matcher...

HH: Jag vill bara veta, det vänder snart va?

Vi borde vara storsinta i kväll och hålla på alla distriktens lag !.

Timrå i Elitserien
och Sundsvall i div 1 norra B eller vad det var ?, och övriga lag i distriktet såklart.

Norma jean bell..
positiv..bara förnamnet..
nu ska jag o friskan leka lallande dårar..
SÅ positiva är vi..

Å Peo är säkert nöjd trots 15:e förlusten på 18 matcher.....

Fuckt upp....

Han har väl inte ens i sin vildaste tanke trott att han skulle kunna det.

Nu skiter jag i det här. Fy Fan!!!!!! Det måste ske en ändring, orkar inte med alla dessa förluster.

Och TGO skyller på domaren - ifrån Östersund ser man nog bättre än Lahti. År tfn trasig ?

Det är lugnt, nu vänder det, vi har Peo som är så duktig och har uträttat så mycket för Timrå...

5-2

Tittut..nike89..
tror inte att VÅRAN peo skulle vilja träna kissarna..

Adidas12: Vi skulle VERKLIGEN vilja ha dig som TIK supporter!!

Vi är inte bättre än så här men det är LHC, SSK, Luleå & AIK i kväll men inte TIK

F-n nu loggar jag av... Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gud:

Lika positiv som jag...?

4-2 till Djurgården det hjälpte inte att Timrå spelade heroiskt i 3-5 underläge. Domare Lahti verkar inte ha många rätt.

hur tungt kan det bli. när vi äntligen får häng så händer detta. nu är det uppförsbacke.

Shit...Kämpa Timrå!!!!!!!

santos..
jag är lika positiv som alla andra...
ironi kallas det för..

gud:Vi skulle inte villa ha Peo Larsson!

4-2, oväntat...

blir inte klok på detta

« · 23304 · »