Bland backarna var Jindrich en nivå under övriga. Philille klart godkänd. Men det syntes på värmningen att man inte var så taggade som man brukar, kanske väntar men på vilan,,,,,
Såg han tyvärr inte hemma sist, mer än på canal +, men han kan nog bli en bra länk med Crippe och Z,a. Har kanske lite svårt att hänga med i dessa herrars spel, men det kommer. Han hade en del drabbningar framför mål, och var nära att sätta dit den. Z.s pass till Styf var genialiskt, hans mål också en höjdare.
Tror att man får ringa vitrockarna för det verkar som en del skulle behöva tas in för en koll.
Iaf så är det bara att ta nya tag FBK går allt närmre mot en förlust så vi får väl se. Tycker det var starkt av grabbarna att hämta upp till 2-3 och bevisar att man aldrig aldrig skall ge upp hur än omöjligt det ser ut och känns.
Låtom oss nu bedja tillsammans att Timrå IK reser sig och klarar av en slutspelsplats till slut för än är det lång väg att vandra och vi behöver ett uppehåll, så detta blir lägligt med SHG..
FBK På Lördag då går vi dit med ett glatt leende, som om vi alla vore nykära, Och med inställningen till samans kan vi, spar ert vrede ni som har det vräk inte ut det i G-B eller på Pojkvän Gubbe, flickvän/fru,,,Utan spar den kraften och hjälp laget på Lördag,
Så skola åter Örnen styra mot tallens topp, och erövra nya segrar,,,
Det är så sant som det är sagt det. Om man nu har några vänner finns väl ingen som kan gilla Jesus idagens Cybervärld? Men Gud och jag(Jesus) Jobbar för högvarv och har precis öppnat en ny Kyrka som vi kan bedja i.
Norma.. nu är jag en lallande dåre.. klart att TIMRÅ IK klarar sig kvar i elitserien utan kval o sånt skit.. men jag är ju en lallande dåre så jag kan ju inte veta bättre..HEJA TIMRÅ;HEJA TIMRÅ om det är sååå jobbigt för dig detta??så varför går du in på gästboken??
Synd att ni är så stora och kaxiga på er IFSH supportrar annars kunde man nästan gilla er, men är man så blind och verkligen tror att IFSH skall spela i ES om två år så kan man bara ruska på huvudet. Var nöjd med att vara ett farmarlag för nått mer kommer ni aldrig att bli, sanna mina Jesusord.
Jag begriper inte hur alla dessa "tränare" här på GB:n har tid att vara här. Ni som är så duktiga har väl egna ES lag att träna? Om inte,gå till TIK:s kansli imorgon och anmäl er,all hjälp emottages...
Vilken tur att Nike89 finns så att ni har någon aannan än mig att reta och avreagera er på. Skulle för övrigt inte ha något emot Peo Larsson som tränare.
Peo är en utav dom bästa tränarna som vi har i Sverige. Detta visar bara hur okunnig man är om man kastar skit på Peo. Många Ateister inne nu tycker jag. en liten handpåläggning och ett livedop i Gärdetjärn sen kanske det vänder för er stackare.
Philille klart godkänd.
Men det syntes på värmningen att man inte var så taggade som man brukar, kanske väntar men på vilan,,,,,