Kerstin_k: ja fast dom vann bara 1 match mot oss i serien, i den meningen var ju försäsongsmatchen förra året ganska talande för hur det såg ut senare också.
Zäta75: Förstår inte idén med att sätta ihop 3 nyförvärv i samma kedja (Lilja,Westfält,Levinsson). Sprid ut dom med dom etablerade spelare vi har. Hoppas man ändrar nästa match.
Blake Slåhan: Tycker vi haft denna diskussion mest varje försäsong. Givetvis vill man se vinnarskallar redan nu. Men en försäsong är en försäsong är en försäsong..
EXPLORERSMÅLAND: Ja direkt från Mallis. Ingen vilja alls. Jag ställer mig frågande till Timråkedjan Dahlen Lander Wedin. Dahlen bör spela med Heikkinen och annan center. Hoppas man ändrar lite i formationerna
covfefe: Ser bra ut hittills. Nämen första perren på säsongen inte så konstigt att passningsspelet är uruselt. Hoppas bara man får en glimt av en spelidé idag iaf
Montén Python: Det är första träningsmatchen för Brynäs också. Deras hockeypensionärer ser betydligt piggare ut och mer spelsugna än samtliga spelare i Timrå. Timrå behöver vakna, det är ändå Brynäs man spelar mot. Det borde finnas lite mer vilja.
Synct: Till Strömbergs försvar så minns man hur bland annat storstjärnor i Kanada hade samma respekt för Bäckström i Tre Kronor. Ingen vågade gå på och göra bort sig.
Montén Python: Eriksson vilar. Men galet stor skillnad på fart i dagens match. Brynäs flyger fram och tar sig utan problem in i anfallszon, tvärtom för oss. Inte ett enda vettigt anfall haha. Brynäs är såklart ett bättre lag, men nivåskillnaden första perioden var rätt så stor. I alla aspekter.
Bobby Hahl: Nu är ju detta iofs första försäsongsmatchen och allt därmed.
Däremot var jag lite frågande till tombolan till kedje formationer. Ingen riktig röd tråd kan jag tycka. Heikkinen bör spela med Dahlén etc. Har jag missat nått angående Eriksson förresten? Inget ont om Boyce, men i min bok går ju Eriksson före som center. Även om det allt som oftast laboreras så här tidigt inpå försäsong.
Blake Slåhan: spontant på papperet så har ju Brynäs såååå många fler alternativ i offensiven än oss...och tycker nog det syns på isen också...mycket rutin där också....
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
Dä ä lik torrt i Brünass mål somm i strupuslingen i hemmabaren 😭😭😭😭