nu tycker jag att våra juniorer ska få chansen i någon match ..vi har inget att förlora och spelare som zetterström och tägström kanske är hungriga nog för att spela bra..
Man byter inte käring heller bara för att sexlivet inte funkar bra, utan man sätter sig ner och diskuterar saken, utan inblandning av grannen,,,,,,,,,,,,
TIMRÅ IK ETT SÄTT OCH LEVA!!!!!!!!!!!!!!
Om Gud vill och hälsan är med då vänder vi detta,,,,,Jag tror på mitt käraste jag har Timrå ik jag vet vad dom kan och det kommer dom att plocka fram,,,,,,
en tränare blåser liv i ett lag ...jag tänker närmast på joar & walker i gif .. joar's ankomst blåste liv i giffarna supportrar och det ser bra ut för nästa säsong..mm kanske peo ska tillåta träna säsongen ut dock..
Vid förlust ikväll krävs det 3 raka vinster för att få kontakt med den näst sämsta. Därför måste Timrå göra något radikalt nu. Byta Peo? Ja det vore iallafall radikalt, men om det är en bra lösning får andar avgöra.
Misfit.. självklart är det viktigt för oss att vinna.. och när det går dåligt så liiiider man som f.n.. men vi kastar inte skit som du gör..ett förslag till dig..när det går dåligt håll dig borta ifrån GB..och när din frustration har lagt sig kom in då i GB och för en vettig debatt..
Timrå måste få några vinster i rygsäcken nu först då vänder det ...men hur i helvete timrå förväntar sig att få vinster när dom spelar såhär har jag ingen aning om ... vi får hoppas att peo har pratat med gubbarna i halvtid eller om han har gett upp ..issåfall ska han sparkas hur bra han nu är ...
HH: Tänk för att jag ska göra det nu och då är det inte rast utan jag slutar snart........nästa match är jag ledig och då kommer jag att vara i ladan oavsett om det blir förlust eller vinst ikväll......
Misfit: Malmö vinner nästan jämnt nu, Fbk leder tabellen, Leksand sopar banan i allsvenskan.... Det är bara att välja om du vill hålla på lag som vinner. Jag fortsätter att föredra TIMRÅ IK!
Misfit: jag hoppas att du inte har mage att kalla dej supporter efter en sån kommentar..........jag gråter blod över att jag inte kan vara där och stötta dom.
Skulle de där vara kul eller? Vad lustigt jag skrattar inte! Jo men det är ju inte särskilt smart att hålla på Timrå när man bor i Mora eller hur? Varför inte Leksand....eller Mora?
Förstår eran ilska Så här dåliga var MIF också i början av säsongen. Hoppas Peo Larsson fattar att Zettberg inte ska spela deffensivt, annars är det nog kört för er.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
FLÄK IN PUCKEN!