1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602054 inlägg · 6213 ämnen
« · 32222 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Ny kund / supporter önskar hjälp
gud:
Du är ju bara en liten dvärg gud. Förstår din fruga iaf...Jag saknar dina furor till ben och kanoter till fötter som leverade fina smörpass på mike the mans träfötter, och det blev en och annan strut ibland.

Härligt att ha snott ditt tips för i morron, 4-2 hård seger skulle jag tro..Sa du 5-3, fniss.. säger bara 1-1? Ha en skön helg alla TIK:are. FORZA TIMRÅ...KÄMPA...

Nånn som vet vart jag kan få tag i data på Molla, födelseår,mm. Håller på att uppdatera spelartruppen på TIK031´s hemsida..

Dj Hemp..
det är INTE så mycket att se på..lilla jag alltså..
det är knappt frugan vill.. :o)

läs boken för Guds skull...jag väntar själv på den..
sm-guld,sm-guld,sm-guld,sm-guld.. skriver smått
så att jag inte väcker någon så här på kvällen...

veckans TIPS..
alla går in på 250 kg kärleks profil..
där får ni de ett äkta ODJUR..

Sv: TIMRÅ IK Vs brynäs..
Imorgon börjar vändningen för Hela Svea Rikes hockeylag - Brynäs IF. Tack snälla Timrå IK för att Ni finns! Äntligen blir det lite ytor för Soling och Co att åka på. Tror kanske inte på 0-5 men 1-5 ger nog rätt bra betalt på Matchen skulle jag tro... Återigen TACK!

Gud:

Jag hade tänkt åka ut imorgon, men måste tyvärr ändra planerna p g a en middag vid fyratiden... Dessutom ligger jag aptaskigt till ekonomiskt! Köper för dyra julklappar till mina älskade...!

Jag åkte förvisso med Madde till en match häromveckan, men några kort har jag inte sett... Därmed saknas ännu ett synintryck av Gud i mitt visuella samlingsarkiv...

Men du beskrev dig själv som tvåmetersjävel tidigare i höst och någon påstod häromåret att du liknar Torgny Mogren... ;-)

Fick till min glädje den eminenta boken "Grönt + Vitt = Guld" hemsänd av Nyllet idag... Den handlar givetvis om Bajens väg till SM-guldet! Blir underbar läsning på småtimmarna...

Dj Hemp...
du ska väl på matchen i morgon??
måste fråga..har du sett patronernas
(Madde) kort i från häcken resan??

250 kg kärlek:

Love you too...

P.S. HH verkar också vara snäll... D.S.

...... och skulle du komma lite försent går det att få tag på en biljett för en femhundring utanför, på den s.k svarta marknaden......

Känns som om jag vill snacka lite Håkan Åhlund, nu när han fått lite perspektiv på sitt nya jobb. Ngn som kan yttra sig förutom RED DEVILS då jag redan har bilden klar för mig vad han tycker om Åhlund.
Någon som vågar sig på att berätta för en som bor i Mora?

Kansliet är ingen idé, dom säljer inga biljetter. Däremot så säljer Entré i Sundsvall biljetter, tel 15 54 00.

jamtland: Brynäs drar ju alltid folk så det är väl säkrast att vara där när kassan öppnas.

Såja , man tackar.
Finns det någon risk att det är fullt så man måste passa någon tid
?

15:00 är nedsläppet, och kassorna brukar öppna 90min före,,,,,

Lite hjälpt kanske,,,,,

Friskan:
MENAR DU ATT DET ÄR STÄNKT!!!! nu,,,,,Så Pippin sover alldelens vilsen och ensamen på nätterna??,,,,,,Stackarn,,

Ny kund / supporter önskar hjälp
Då vi tänkte åka utomlands för att se elitseriehockey i Timrå önskar
vi hjälp mig med tid för morgondagens match och hur man bokar/
förköper biljetter.
Tack på förhand.

Jamtland,Jamtland ,jamt o ständut.

Jag tippar på att kansliet är stängt nu.

Tack för hjälpen
och kansliet har telefonnummer 060-?

vet ni om att timrås a1 är väldigt bra i år!!

ring kansliet...

Möjligt
Meeeen kan någon säga när matchen är och hur man kan boka
biljetter i förhand / förköp ???
Bättre live.

Jag tror att målfabrikationen fortsätter....vi vinner med 4-1 och Ward fortsätter att göra mål.
Morgondagens målgörare blir Zäta 2
Ward 1
Styf 1

Sv: Nyss hemkommen från Övik
lobben:
Vilken sport bör kunna passa mig då? Tror jag ska prova på bridge, eller det kanske inte är en sport? Curling skulle nog passa mig och Deroo bra, ska fråga han om han vill haka på och lira...Bowling tror jag också på, Schack är en annan höjdare...

Funderar starkt på att byta sport, vilken sport håller Anrell på med? Den sporten skulle jag också vilja syssla med...Hasse Anderssons sport kanske vore ett alternativ? Min största fundering just nu är att sluta att skriva att Deroo är så bra....

Molla for President och Freddan för kung......I morgon förlorar vi med tvåsiffrigt minst, kanske t,o,m tresiffrigt......

Sv: Spelarpresentationerna
Ward är min idol...han är stor och ond...han som 70 cm lång och 2 meter bred är en skräckupplevelse...

Sv: HBF On Tour
Madde:Det jag tyckte va dåligt i går på matchen, va att dom blandar både MoDo och Timrå supportrar på samma läktare..eller vad tycker du?Jag tyckte också att det va mycke småbarn som bara stod och skratta...

TIMRÅ IK Vs brynäs..
med tanke på att många tror som
jag att TIMRÅ IK ska slå brynäs så
har jag feelat lite och kommit på att
jag ändrar mitt stall tips för matchen
i morgon...5 - 3 till våra hockey hjältar

mike66..
2 - 0 i morgon..hehe

Sv: Björkö Fans On Tour...
Tycker att Ed Ward och Per Hallin varit de två spelare som visat den mest positiva trenden senaste tre matcherna.
Sedan tycker jag att TIK äntligen lämnat sarghörnen och förstått att målen blir till när man kommer in framför mål och inte bakom. Fortsätt så !

Nu är det så att jag törs inte tippa egentligen, men säg oavgjort...

I morgon är Njurundaklanen tillbaks på Södra Stå efter en utflykt till sittplats i matchen mot HV71. Efter 3:e målet kör vi mera mål . mera mål

Bissett: Nä, vakna upp nu! Tror du verkligen på 0-5 ?
Jag lovar att Tik vinner med 4 - 2.

Allfadern.

Det gäller att vara bäst på plan grabben!!TIK-BIF 0-5

När är matchen i morgon och hur får man tag i biljetter

Fel av mej TVÅ meter bred ska det vara

Eller Ward 70cm hög och två meter hög och 100 kg, få den saken i kvnävecket ni,,,,,,,

Knylan.

Tufft.....tänk att ha en Zetterberg som är 50 cm lång, åker tunnel på alla med pucken.

Potroc: Förminskningshormoner skulle jag gissa.

hur blev han det?

Madde:
Jag har en ursäkt, jag var febersjuk. Som också är anledningen till att jag var där överhuvudtaget.

Efter att äntligen ha sett Hockeykväll så reagerade jag på en sak. Efter Timrås mål, hörde ni jublet??!!!

Jag skulle inte påstå att vi utklassade Modo men nog måste vi ha gett dem en match på läktaren.
Tänk då om fler tik;are i hallen skrikit med oss. Vad gjorde egentligen en del människor på bortasektionen? En del kom ju igång i tredje men var ganska tyst där förutom vissa gaphalsar...

jindrich har blivit liten 3cm kortare och 6 kg lättare.

matthiassson har bytt moderklubb också och verkar inte ha spelat i almtuna???

ta bort länken omgående och kolla vad som är fel det är ju inget som stämmer.

RED DEVILS: Är du säker på att det inte stämmer då? Ja, det verkar ju lite konstigt.
Själv har jag endast skrivit alla spelarbeskrivningar, har ingen koll på det övriga.

fan vad less man blir... peltoma har också bytt personnummer.

ser nu att källarsson har bytt personnummer...

tyckel det behövs ta riktiga krafttag i fakta insamlingen och kolla grunligt med spelarna vad som stämmer.

annars så är det mycket bra, tycker vi ska kolla lite mer på bodens hemsida så kan denna sidan bli hur bra som helst.

vem är det som har koll på fakta om spelarna??? det är väldigt konstigt att det kan skilja så mycket mellan två säsongers matchprogramm, nästan alla spelare har fått en annan matchstatistik och många har visst bytt moderklubb, och många verkar ha spelat i flera lag sammtidigt då man denna säsong har splelat i fler lag än förra säsongen, men somliga har helt plötsligt också inte spelat i vissa lag. många spelar har också fått mindre antal landskamper denna säsong...

tex. Peltoma har blivit 1 cm längre, spelat 6 lansdkamper mindre, bytt moderklubb och har spelat i Ilves sedan förra säsongen.

det har skett mycket konstiga förändringar på de flesta, undra om dom bytt personnummer och födelseort också...

okej ! då såg ja väl dig då :P

Det var jag som hade Knylans jumboflagga då

Actionleffe: Vi (4 st.) satt på sittplats. Tgo och Kongo gick före oss, mot er, vid utgången efter matchen. Bo wasa och jag stod kvar ett tag och bara n j ö t. Både jag och Bosse hade matchtröjor på oss.

Sv: Timrå-Brynäs
Hejsan hejsan...har för tillfället som yrke att åka runt på sveriges alla
elitserie arenor och kolla av lyxighetsfaktor, stämningen i publiken
m.m...imorrn har turen kommit till Timrå...ni gör mig väl inte besvikna
däär borta? Hur många åskådare räknar ni m

Sv: Timrå-Brynäs
Nej

2-5 blir det

Sv: Sportchef
Jag håller fullständigt med dig.
Kasta inte bort Peo Larsson som
gjort så mycket för klubben.Ge
honom en annan tjänt inom klubben!!!

HBF On Tour
Nu är alla trådar samlade under ett å samma namn...Hardcore, Björkö, Friskan...Kanske vi ska slå våra röster ihop å bara mangla alla andra klackar till nästa gång =)

United we stand - United we fall!

Laken : Bara en fråga var det du och nån till som stog kvar på sittplats eftermatchen och tittade bort mot oss Hardcore Fanz ?

HH, actionleif, Frella m.fl. Det som förenar oss är att: VI VAR DÄR. :-)

Björkö Fans On Tour...
Tänkte bara starta en liknande tråd som den nedan... :-)

Skönaste segern hittills denna säsong fick Laken, Bo wasa, The great one och Kongo uppleva igår!

Tack för kämpaandan Timrå IK...!

« · 32222 · »