1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602126 inlägg · 6213 ämnen
« · 41491 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Rätta virket???
Jo men ändå.... Jag kan väl få glädjas lite i Moraland?
:o)

Frasse: Inte nödvändigtvis, låtom oss hoppas...

250 kg: Mjo det kan man säga, fast det där var väl en junior match??

ajaj, Jindrich åker på en 2+10, matchstraff??

Patrick Polly: Leksand- Mora 0-3????
Vad säger man om sånt då?
Heja Mora eller?

Utvisning för LHC, nu kan vi kanske klämma in en puck. Jindrich kanske???

Nu har vi PP dock, sätt dit 2:an nu!

04.47 2 min LHC 14. BERNDTSSON, Peter HOOK
04.09 1 - 1 EQ LHC 14. BERNDTSSON, Peter

Underbart är kort som det brukar heta....

glädjedödare....=(

Polly: jeppz!
Fan va skönt det är att leda efter 1 minut!
man blir så mycket lugnare =)

1-1, inge vidare....

Frasse: Precis vad jag alltid sagt. Varför vänta med att göra målen?? Lika bra att göra det på en gång anser jag.

Polly: ajemen!
Nordgren börjar lära sej det här med att göra snabba mål nu, PRECIS vad vi behöver!

Hehe, så trevligt!

En repris på förra matchen med andra ord!

Rätta virket???
Ja så får vi då se om Timrå verkligen är av Rätta virket. Om man inte kan spö eliteriens näst sämsta lag borta har man inte så mkt i elitserien att göra.

Men vi hoppas så klart på en fin seger!

Sv: Upp till bevis
48 sek, assist Peltomaa

FORZA TIK!!!

48 sekunder !!!!!!! niklas nordgren =)

1-0 NORDGREN!!!!

Ok, klart till drabbning.

Solklar seger även i kväll. Tipps: 2 - 4.
Kapanen, Z och Peltomaa gör en
idiot stark match.

KÄMPA TIMRÅ.

GuRRa hälsar:
På MIRC Undernet finns en kanal som heter TimråIK.
Gå in där å chatta om matchen.

3-4 till Timrå.
Zäta ligger bakom alla mål.

2-4 till Timrå.
Våra mål görs av : 19, 20, 42 och 22

1-3

Kapanen gör en stormatch i målet. Jindrich sätter 1:a i PP, Zäta trycker dit tvåan strax därefter. LHC reducerar i slutet av andra å Ward avgör i tom kasse!

Känn på den ni!

det är klar dom gör det

Kom igen nu Timrå.
Nu tar vi 3 pinnar mot LHC.

Jag hoppas dom kör på med 3 femmor för att kunna hålla tempot.
Hoppas också att dom som såg ut att ha stigit lite i formen fortsätter så,det är väl ett måste för att det ska gå bra...
Vi vinner med 4-2 idag efter en tuff drabbning..

Ingen Casselståhl med idag, enligt swehockeys preliminära laguppställningar. Det är klart, Cassel jr är väl inte mogen att stå på egna ben ännu. :-)

Precis, nu är det verkligen upp till bevis!

Sv: Den bistra sanningen...
...från elitserien.

250 kg: Du frågade i går kväll:
"Var finner ni bränsle till er OBOTLIGA optimism??"

Ett försök till svar: Efter dagens pass på Bäckhalladalens skrovliga, lätt snöbeströdda is, vad är då lite motgångar i elitserien i jämförelse? Säga vad man vill om skåningar, men de är lätta att snacka med. Önskade en äldre dam trevlig åktur i Bäckhalladalen och tipsade om var isen var mest lättåkt, dvs minst snöbeströdd. Det behövs så lite för att få en glad kommentar, något för "rillo" att ta efter?

I morgon förmiddag tar vi ut svängarna på isbanan i grannbyn Simris, som vi återupptäckte idag. Timråhalsduksbeklädde Alvin har missionerat TIK-läran i VIK-lands slalom- och pulkabacke denna vecka. Han är säkert sugen på riktig issport nu.

Tv-inslagen från Timrås vinstmatcher denna vinter ryms lätt på ett videoband, så jag får fylla på med lite OS-hockey. Känns bra att endast FBK och TIK bidrar med spelare till OS.

Jag hoppas och tror att ni INTE tar Rillo på allvar. Han/hon/det bevisar bara att man ska inte ha internet och flaskan öppen samtidigt.
Ignorera, är väl det bästa man kan göra i detta sammanhang.

SUNDSVALL HOCKEY - LAGET I STAN!

Upp till bevis
Nu är det upp till bevis att bevisa att man duger i Elitserien. LHC borta då ska man kunna ge en match annars är det kris, då blir det till att ladda för kvalserien och där är det nog stentufft nu när många lag storsatsar Go Timrå Go!

Sen i ärlighetens namn tror ja inte att Rillo är så seriös i sina inlägg. Är nog mest ute för att provocera lite :). Man ska inte ta allting för seriöst här i livet.

r +

Rillo: Lägg av nu du gör bara bort dig och du står inte på nåt sätt för Sundsvall fans. Du gör dig bara löjlig med inlägg som

#11, du ska d*.

Fy faan rötägg finns det finns, tur att det finns trevligt folk i båda Supporterklubbarna det visade visst supportermatchen :).

Visst ska vi ha rivalitet men inte på ditt vis fy faan.

Tack för ordet.

250kg kärkek:
Kan väl kanske hålla med om det lite... Han gillar defenitivt inte att Huselius inte kom med på bekostnad av Zäta iaf... det behöver man inte vara smart för att förstå i det han skriver...

Men jag gillar att vi har en som skriver så pass mkt hockey som han gör i Sportbladet... Även om han är lite butter på OS-uttagningen...

Jimmy: Jag har svårt att se hur Wennerholm spekulerar när han säger att Timrå har panikvärvat på sig miljonskulder. Jag tycker han verkar säker i detta fall.

Nej vi förtjänar inte beröm från media, men lite mer ödmjuk ton från denna man om bla Zäta. Han har inte behandlat Zäta speciellt bra efter att Os- truppen blev klar. Men han börjar i alla fall att acceptera honom och hans talang.

joo .. men tydligen så hade alla moderatorer försvunnit i "crashen" igår (läs HS startsida) så alla moderatorer kontakta signaturen Marcus !

actionleif: Det hoppas jag med........det är ett ansvar att vara moderator.

tjalle: Man är väl inte bättre än att man kan ändra sig... Ber om ursäkt, Nyllet!

Nyllet är en bra människa. Vad annars kan man säga om en man som åker hem tidigare från Thailand för att hinna hem till SSK-TIK i kvalserien. Direkt från Arlanda till Scaniarinken. Att jag dessutom fick vara med och ta del av hans införsel på pendeln gjorde inte saken sämre...

9 tim 30 min tills BravoTime på T-centralen och därefter bär det av mot Linköping. El Maco har aldrig sett TIK förlora i Stångebro och jag har aldrig sett dom vinna. Det närmsta jag kommit är det klassiska slumpskottet från röd som resulterade i ett oavgjort resultat. I morgon gäller det- Jag eller El Maco. Jag är en man som känner mina begränsningar- tror dock aldrig El Maco haft fel. Det bådar gott. Nu lyfter vi.

Jag instämmer med El Maco.... ingen medgångare där!

El Maco: Jag känner honom inte över huvudtaget... är bara nåt jag fått för mig när jag läst det han skrivit... kan mkt väl vara fel oxå...

madde skriver:

Felipe: Nyllet är väl allas vår favorit. Inte bara för att han har så god smak när det gäller fotboll och ishockey..

kommentar: absolut

absolut...

Nyllet medgångssupporter? Jo tjenare...

Båda har en randig röd-vit slips!

Felipe: Jora han är bra, men han skriver ju mer sällan... Wennerholm kan man läsa av varje dag... Nyllet för ju dock ett plus eftersom han är TIKare...:) Även om det luktar lite medgångssuppe om honom...

« · 41491 · »