« Föregående · 23169 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Njurunda Comments
Jag säger redan nu att det luktar kvalserien...
Någonting MÅSTE göras, tränarbyte?
Någonting MÅSTE göras, tränarbyte?
Visst är det så att vi tror att något "under" skall komma samtidigt som man blir snurrig i huvud över alla andra resultaten. Vi klarar inte svaga Brynäs vilket SSK verkar göra på bortaplan, vi klarar inte Frölunda vilket det nederlagstippade LHC verkar gör på bortaplan !
Ja, jag har INGA förhoppningar alls inför den tredje perioden.
Hur vänder man på en sådan här inledning av en serie, bara sitta med armarna i kors och vara nöjd, eller...?
Hur vänder man på en sådan här inledning av en serie, bara sitta med armarna i kors och vara nöjd, eller...?
Sv: dif - tik
250kg Lover,,
Har du problem? vill du tala om dem? Klart som korv j-la spa i ett gammalt hederligt månskens rinks korvstånd, att vi vänder,,,
Och nu när Gud har hämtat pöjken sin från dagis, Jo det är så bli inte ledsen Jesus men det är inte Josef som är din pappa,,,,,,
Alla kan väl det femte Budordet i detta laget så ska inte tjata om det,,,,
Fader vår som i Globen är helgat WARDe dit nam giv dom styrka,,,,,
Har du problem? vill du tala om dem? Klart som korv j-la spa i ett gammalt hederligt månskens rinks korvstånd, att vi vänder,,,
Och nu när Gud har hämtat pöjken sin från dagis, Jo det är så bli inte ledsen Jesus men det är inte Josef som är din pappa,,,,,,
Alla kan väl det femte Budordet i detta laget så ska inte tjata om det,,,,
Fader vår som i Globen är helgat WARDe dit nam giv dom styrka,,,,,
Alla andra resultat går emot oss, tom FBK sviker. Men å andra sidan kan vi inte spela en hel säsong och förlita oss på de andra resultaten hela tiden.
Förutom de tre lagen i toppen tror jag att Elitserien anno 01/02 håller väldigt låg klass. Att både SSK & LHC klarar sig så bra är väl ett tecken på detta.
Vi alla TIK:are måste nog snart inse att vi inte är bättre än så här och den här vändningen alla pratar om kommer aldrig.......
Sv: dif - tik
Kyösti, det är en riktig lirare det!
Ärligt talat, problemet för Sundsvall tror jag ligger i tränaren. Per-Åke får inte ut så mycket av spelarna som det behövs. Man kan titta på Olsson som inte spelar lysande efter två år i Brynäs där han spelade nästan alla matcher. Man kan titta på Nordgren som är en helt annan spelare nu. Det är nog inte svårare än så.
Ärligt talat, problemet för Sundsvall tror jag ligger i tränaren. Per-Åke får inte ut så mycket av spelarna som det behövs. Man kan titta på Olsson som inte spelar lysande efter två år i Brynäs där han spelade nästan alla matcher. Man kan titta på Nordgren som är en helt annan spelare nu. Det är nog inte svårare än så.
Sv: Den bistra sanningen...
ut med peo bara..
kan inte han få sälja damkläder på ikea??
eller ska vi sälja honom till katterna??
kan inte han få sälja damkläder på ikea??
eller ska vi sälja honom till katterna??
Sv: PeO nu gäller det
Powerplay det måste bli utdelning i powerplay och alla dessa frilägen ,Casselståhl hadde ett alldeles nyss men......MISSADE.
Timrå verkar STORLOSA.
Timrå verkar STORLOSA.
*Suck!*
Ja, då var denna kväll förstörd då...
AIK har just gjort 1-1 borta mot MoDo dessutom.
Ja, då var denna kväll förstörd då...
AIK har just gjort 1-1 borta mot MoDo dessutom.
Dom pengarna som det krävs att köpa vårt lag finns ej!
Länkar:
http://www.rykten.com
http://www.rykten.com
« Föregående · 23169 · Nästa »