Olli Hahl: clownerna gör sitt bästa för att hålla AIK kvar i matchen. Härligt att dom hittade den där lätta knackningen på aik-spelarens benskydd i första men alla klubbor i midjehöjd, dom släpps konsekvent.
Sen vill jag också ge en eloge till kommentatorn som sömnigt beskriver våra drömpass i anfallszon men håller på att skita ner sig varje gång aik kommer in i anfallszon.
roger_sundsvall: Är det möjligt! Har han inget annat i boken än fasthållning, domarn. Det var, förutom slashing, även fasthållning på Boqvist nyss. Sorgligt.
Hassan: "Vi ska sy och vi ska klippa, Vi ska göra, ska vi tippa För den stora galakvällen Så ska vi sy modellen..." Hörs eka i Isladans katakomber om nätterna. Gissa vem?
Woody Jokinen: Haha. Jag tror vi ska byta plats på backar och forwards. Han kopierar Hardes från förra matchen. Det hjälps inte ens med en domare från Solna.
Linkovich: slå på teven du med, det skrivs domarhistoria! 😉.
Fanimej sämsta domarinsatsen jag sett sedan den där bortamatchen mot Växjö där Pierre Hedin åker på en holding när Växjöspelaren helt sonika suger tag i Hedins arm och lägger sig baklänges.
Vill bara skryta lite att nu är vi ännu en GULD medlem här inne... hoppas jag inte jinxar nåt nu bara men jag kände att så mkt tid jag lägger på klubben kan ju detta med medlemskap guld vara ett bra sätt att sponsra. Jag bor inte i ... | Läs mer