1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 597268 inlägg · 6213 ämnen

Ångestens ansikte får egen webbplats

Sv: Ångestens ansikte får egen webbplats
mike: undrar om vi får se mycke folk ikväll.. ja tror att bosse lockar en hel del hockeyälskare.. eller?

rådbjer: Ingen risk! ALL FOKUS PÅ RAMBERGSVALLEN I AFTON! I kanal efter kanal kommer matchbilder vevas om och om och om och om igen i slow motion! Ett jävla tuggande om "Norrlandsfönstret" blir det också. Antingen öppnas det på vid gavel eller så slår det igen med en dov smäll, trots att returen spelas först på söndag. Men det blir antingen rött & sött eller svart & mörkt efter kvällens drabbning. Det kan vi med all önskvärd tydlighet fastslå. Slänger in några bagis på en trippel ikväll:

Med följande utseende, Södertälje-Linköping 2 (2.20), Häcken-Sundsvall 2 (2.15) och Timrå-Luleå 1 (1.65) till oddset 7.80!

Hur mkt kan det vara värt vid 21.35???

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

ernie eagle: sätt 1000kr ser lätt ut , summa 7800kr i en lite ask...

ernie eagle: Hur mycket det är värt beror väl i hög grad på insatsen??

För alla ångestdiggare så kan jag rekomendera senaste ICA Kuriren som har en hel sida "Digerdödenspecial" med allt man behöver veta om den dödliga pesten som fick ca 40 miljoner lyckliga att trilla av pinn.

Själv lirar jag på GIF-Sundsvallstorsk, TIK-stryk och möjligtvis 500 spänn hos Bosses (vadslagningsbyrå på hörnan) på att travhästen Ego Boy bara har tagit time out och innan årsskiftet återvänder som ny andlig ledare för Bagwansekten. Det ger 18995 x pengarna. Totalt alltså.

Bosse Ahl är kung. I kväll kan han bli ett helgon för mig. Men det är mer ångest att flytta på än alla svåra år ihop.

Kan också tala om att jag bad korvtanten utanför Hemköp att stoppa upp ett helt gäng kalla bratwürst i det heligaste. Efter det nesliga Leksandstipset sist. Allt är givetvis hennes fel.

Lid i natt!

Smokey:
Kanske något att sätta upp på den nya teatern de vill bygga i s-vall.

"lid i natt med smokey"
efter den föreställningen så kan man prova bungyjump utan lina ifrån norraberget.

Smokey: Ska ta svängen förbi Hemköp eller Willys eller vad faaen det nu heter, dethäringa köpcentret i Birsta. Där ska jag stoppa upp Bratwurstar på olämpliga ställen på alla tipskärringar som jag ser i min åsyn och köpa upp varendaste ICA-kurir. I alla fall så sitter jag nu ensam allena i min gamla lånade Zamboni påväg ut till Timrå för att bättra på ångestens starka hemmaförlustgrepp. Självklart så har jag också installerat GPS-navigering och Mp3-spelare i Zambonin för att hålla mig up to date i den övriga friska världen. Den bärbara med ständig uppkoppling finns också med på resan, för hur skulle jag annars kunna sitta i flygplansfåtöljen och skriva en massa skit här i gb:n?

Ps. Jag har lirat på precis samma resultat och hästar som dig!

Varför är det inte kostym tvång på Timrås hemmamatcher? Varför används inte tweedkostymer från 73?

Tänk en hel läktare med tweedkostym människor mässande under varje match, entonigt: "Heja Timrå friskt humör, skjortan hänger utanför! Heja , Heja , Heja!"

I samband med ev. mål kunde nämnda kostymgäng, hoppa allesammans på en gång o gemnsamt ropa (entonigt): "Ja!"
Dock utan att dra på smilbanden utan en hel match stå där, mässande o med noll ansiktsuttryck.

Samtidigt kunde en banderoll hängas upp där det står: "Vi är absolut inte oglada! Vi gläder oss inombords!"

Vilken skrämmande syn för dom flesta motståndare!

rådbjer, mike mfl: Jag är så stolt över att få lida i ett så vackert ångestsällskap.

Det ryktas om att Dhalén snart kommer att frälsa världen. Jesus kan i sådana fall slänga sig i väggen. Lägg ner bygget av sportbaren. Det måste bli ett altare i stället...

Härom kvällen så satt vi några grabbar på en överklasskrog i centrala Bergslagen och fetrökte cigarr. Vi hostade för övrigt som ett gäng lungsjuka ånglok.

Vi talade försynt om brudar som lyfter sina behag.
Kom på mig själv med hur TIK-skadad jag är när jag satt där med ett fånigt leende och bara en porrig bild av taklyftet på Sydkraft Arena på näthinnan...

« · 319279