Sen sa han faktist även att Timrå är endå elitseriens största övversakning. Man är endå ett bra lag. Och han är övertygad om att Timrå kommer tillhöra topplagen. Sen undrade han Timrå nu slagit elitserierekord i skador. Tyckte verkligen vi haft en enorm otur.
Red Rocker: Virus ser ju helt trickfilmad ut !! Är karln på riktigt?? Man kan göra mycket med data nuförtiden... skulle inte bli förvånad om han är ett dataprogram vars enda uppgift är snacka skit.... Helst om Timrå
Red Rocker: Otroligt...detta är andra matchen i min C+ karriär som Virus var objektiv, saklig och inte dissade nåt lag när Tik spelat. BRA JOBBAT. Beröm ska ges när beröm förtjänas, givetvis också vice versa.
Lemmy: Håller med faktiskt jag ville bara skoja till det lite det räcker inte med en skaplig match från virus för att jag ska ta honom till mitt hjärta, han är björklövare och det är bara usch!!
Lemmy: På ett sätt har du lite rätt men å andra sidan så har han arbetet ihop en liten buffert lixom så han kan gott ta lite skit ikväll fast han inte har gjort sig förtjänt av detta =)
"Virus måste ha knarkart svårt mycket ikväll... Han tyckte att andra perioden var en utav de bästa man har sett i Elitserien den här säsongen och då ska man komma ihåg att TIK är ett av lagen...uppåttjack?" Ambroo @ Jonteland Idag kl. 20:31
Bissett19: Tja, det är väl ungefär som vanligt. Samtidigt som han säger något bra om Timrå så känner han att han bara måste säga nåt som motsäger det han precis sa. Ibland är logiken slående, ibland inte.
Röda Tallen: hade flera jättelägen... Sen går Strålman bort sig och tar utvisning direkt efter. Sen 3-2, och jag blir YTTERST förvånad om det här håller nu
Dream Team: 3-2 gjorde laget ängsligt, och det kom från dåligt backspel av Strålman (m fl). Men det är hemskt att se hur de missar massor med jättelägen för det fjärde målet. Det är bara dåligt, inget annat
Dream Team: Idag går det faktiskt inte att skylla på orken. Man slutar helt enkelt spela i tredje. De var som ett gäng kycklingar på isen... Kanske ska man höra om man kan ärva FBK:s andraställ från ifjol?
Det var längesen man var så här besviken...äckligt!
RocknRolf2: "ytterligare ett fiasko är därmed fullbordat". Om ett lag som leder serien i drygt 50 % av alla omgångar och sedan tappar densamma bara gör fiaskon så måste jag fundera över vad du då kallar dom övriga lagen i elitserien?!