Ambroo: Gött att Hockeysnack fungerar igen. Jag måste erkänna att jag till en början kände en viss skepsis gentemot Challe, men ju mer jag funderar, kommer jag allt närmare insikten att han är rätt gubbe att styra Tik-skutan. Magkänslan säger att det kommer att bli väldigt bra.
... o alla som tycker att det neggas över TIK o allt som varit: Gå in i BIF:s forum o även Luleås. Vill nog säga att det kanske är likadant överallt när frustrationen kommer över att det går dåligt.
Vi kanske börjar komma igång lagomt till slutspel, Skönt i såna fall!
Hahl Bundy: Ja det kanske stämmer.Men varför ska timråfansen vara sämre.Lugn o fin nu det gäller vissa härinne.Vad jag minns så har det inte varit så här mycket negativt förut. rätta mig om jag har fel.Ikväll ska jag på sportbar o se modo-frölunda vetefaan vilka jag kommer att heja på.Antagligen modo jag ser gärna att frölunda missar slutspel.Vad tycker ni andra kunde vara kul att få höra..
Hahl Bundy: Jaha då får väl du fortsätta med negga.Det måste vara jobbigt att ha det så.Jag kan köpa att du har den inställningen eller det får jag göra varesig jag vill eller ej.Men jag gillar det inte och det får du köpa.
"Man kan även kritisera en spelare som Fredrik Hynning.
Det känns som om han inte varit sig själv sedan rättegången och man kan givetvis undra varför.
Många rykten florerar just nu och ett (trovärdig) säger att Hynning hade bestämt sig för att stanna i Luleå, men att han ändrade sig tvärt. Anlednignen var att i det kontraktsförslag som Luleå lade fram innehöll en klausul som gav klubben rätt att bryta det om det skulle bli en fällande dom. Hynning kände sig kränkt och sviken - och bestämde sig för att flytta.
Ett annat rykte säger att han redan har skrivit på - för Timrå."
Ambroo: Ok jag förstår vad du menar.Men jag vill helst slippa möta frölunda i kvarten redan.Bättre att få möta dom i final.Ja jag har tagit ett par groggar jag ska ju på krogen ikväll...
Ambroo: Jo men som jag ser det så är risken stor att vi får möta dom ikvarten.Detta med i final var lite ironi.Men ok som frölunda spelat denna säsong så ska vi kunna slå dom.Jag bor i västra delen av sverige det vore en dröm att vara i scandinavium om TIMRÅIK slår ut frölunda.
Laken: Jaha? Jag hävdar fortfarande att Kokko och Svebba inte alls håller den klass som krävs på den här nivån och du ser ju nu hur det har gått då dessa saknats(?). När det gäller Koskinen så har han fortfarande mycket kvar att bevisa och Niskanens rörelsemönster kan man jämföra vid en pråm. Vidare så kan man forfarande tycka att det är märkligt att man signade Lotvonen på tre år... Positivt då? Tja, Sannys hjärta och att Styf går mot en ljusare vår... Är det nåt mer fröken ville eller undrar över?
Ambroo: Nu är du oråttvis ! En pråm är faktist en väldigt bra båt. Den manövreras ju av bogserbåtar, vilöket gör den ganska lätt manövrerad. En knuff här och där och den hamnar på plats.
Så har Salo hjälpt MoDo i kampen om tredje/fjärdeplatserna. Jag ljuger inte när jag påstår att han tillverkat fem st äkta Rembrandt... Bosse kom tillbaka, allt är förlåtet!
om man läser Elitserietabellen, vilket jag gjorde noooga ikväll, inser man att Timrå inte gör så jävulskt många mål framåt, men när det gäller insläppta mål ligger vi trea i serien! Vi har uppenbarligen bättre målis och backar än vi tycks tro ibland...
Villervalla: Ja och ST:s källa är följande: "Enligt ordförande Lars Backlund får han sparken." Om det är så att Backlund sagt detta till ST så är det riktigt oproffesionellt från Backlunds sida kan jag tycka. Det behöver man inte lägga ... | Läs mer
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1003918,00.html