hellge: Att du ens ställer frågan sårar mig. När jag favoritlag i min ungdom visste jag inte ens att Timrå fanns. Hade dålig koll på lagen i de lägre divisionerna. Sen dess har det aldrig varit aktuellt att byta från MoDo.
Dream Team: Inte så dåligt i så fall att veta om det så långt i förväg. Jag menar modo har en bomb på G och sedan sker guldet. Nästan så man måste kolla om han är släkt med NostraD eller något.
Jag vill också ha något sådant snack i vår GB. Blir så mycket roligare då med alla möjliga funderingar och förslag. Tror jag måste skapa ett sådant rykte hos oss också.
Alltså....ni är ju helt otroliga ni...bara för att "expert-wannabee-Ambroo" svamlar till med något så får ni hybris. Ni ska inte tro på allt den karln yrar i...
rödovithockeydy: Skoj för Timo....men allvarligt fan vad poäng han skrapade ihop på sin tid den här mannen 55 mål på 32 matcher i föredetta allsvenskan, skapligt måste man säga.
...så var det ganska dåliga alternativ på omröstningen. Jag litar stenhårt på Ambroo men jag sitter inte och uppdaterar hemsidan för det. Jag blickar stenhårt på den där lilla bubblan uppe till höger. Mer än så är det inte.
Fan va underbart med bomb-spekulationer! Precis vad Silly behövde! Tjohooo!
Vidare så hoppas jag att Regin, som en känd bloggare snackade om, sänker Ryssland.
Vm känns pissljummet, faktiskt. Vi har en guldmedalj att försvara. Jag tippar att vi inte klarar det. Någon som törs sätta emot?
Skarin: Kanske det blir en King Kong skit. Den är Stor, så stor att det är tveksamt om den kommer att att kunna spolas ner utan att bli delad (normalt går det bra med en klädhängare). Vanligtvis skiter man en sån här när man är hos nån annan.
TIKbiff: Ärligt talat tror jag det är en "spökskit". Du vet att du har skitit. Det finns skit på papperet men inget i muggen. Ibland kallas den för "torpedskiten" av dom som hör plasket.
TIKbiff: Skapligt med poäng i OHL den killen. Nästan 100 poäng på mindre än 60 matcher. Helt ok ;-)
Wayne Gresky: SSK's satsning verkar vara rejäl, det får jag säga. Hoppas bara för deras skull att man får ihop det till ett lag. En ack så svår konst för Hallin m.fl i SSK-lägret.