"Vem av Kain och Abel var storebror...? (kanske skulle ha ställt frågan i modo boken alt i hv diton iofs)"
Den enda Abel jag känner till det är Karl-Abel "Kabben" Berglund. Han tränade MoDo i 23 bast.
När vi ändå är inne på bibeln. Enligt vad jag erfar är det bara tre människor som har gått på vatten. Det är Jesus, Krizan och Forsberg, Krixan gjorde det bland annat i sudden mot LHC.
Ambroo: så...har du laddat en bomb igen tycker vi håller spänningen uppe bra i den här gb. Och de märks ju oxå på andra lags suportrar som inte kan hålla sig för att skriva inlägg här. Som verkar vara mest för att vi ska reagera och märka dom ungefär som barn kan göra
Tvåtallar: Skönast känns nog att han börjat må bra och få tillbaka vikten igen. Segrar och sportsliga framgångar är nog troligtvis bara ett plus i kanten just nu.
Det känns som att Timrå kan få ett bra lag om man lyckas knyta åt sig Tenkrat eller någon rightare av hans kaliber plus att man inte tappar fler spelare (som Backlund till NHL t.ex.)
Det kommer bli spännande att följa nästa säsong i ES.
...så funderar jag på omröstningen här bredvid. "Det är tomt på en position i laget. Vem tror du tar den platsen?"
Strålman konkurrerar väl inte om forwardsplatsen med Tenkrat? Jag bara undrar. 2 platser ska väl tillsättas (?) där Tenkrat tar en o sen är det ju frågan om det ska in en back el. forward till.
fighter: Ja i första hand då för hans egen skull, att han får bevisa att kraften är tillbaka Och sen då naturilgtvis för Timrås del en Jonte i form tillsamans med de övriga laget som ser mer än intressant ut. Konstigt man börjar längta att sommaren ska va slut innan den börjat
mikenomad: det här måste ju vara JÄVLIGT överdrivet elihistoriens bästa målvakts duo LIV skulle kunna nämnas till världens sämsta målis sämre än asplund fan :P