1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604867 inlägg · 6213 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
Frisco: jag tjatar men varför är stats.swehockey.se inte första anhalten när folk vill få reda på diverse hockeyresultat.

dr-nix: det är ungefär som att inte känna till google eller imdb..

dr-nix: vad är google?

nectis: ett magiskt land fyllda av linux nördar...

dr-nix: Nej men, Internet krånglar för mig så får inte upp något resultat där. Så jag frågade här ok?

nectis: okej, blir bara lite irriterad när folk ständigt verkar totalt glömma bort att sidan existerar. Har man bekymer med sin lina är det en sak men jag vägrar tro att det är fallet alla gånger jag sett fenomenet.

Kerstin_k: Tyvärr så verkar inte din länk fungera

Mathias: siten verkar ha problem.

dr-nix: Jobbigt, vill ju läsa :)

Hahl Bundy: är en nybörjare på Hockeysnack, vill bara lägga till en sak, I vinter borde kedjeformationerna se ut såhär: 1:a kedjan ska bestå av Pärssinen, Hahl, Pyörälä 2:a kedjan med Hedström, Regin, Tenkrat 3:e kedjan med Sundh, Johan andersson, Hynning 4:e med Axelsson, Erik andersson, Carlsson och Björn svensson extra forward, så skall de se ut i mitt tycke

Är Tommy Töpel o huge samma person?

Saxat från Tomas Ros hockeyblogg:

"Vad gör alla hockeyhjältar efter karriären?
Dubble SM-guld-vinnaren Christian Sjögren, 29, jobbar på en bilverkstad i Nacka. Han lade ned hockeyn efter att tvingats runt bland sex klubbar senaste tre åren."

Dream Team: Det hoppas jag verkligen stämmer. Om så alla tolv elitklubbar går runt på fem formationer skall det ändå inte finnas plats i högsta serien för en så usel spelare som Christian Sjögren.

Hahl Bundy: Njae... Bara nästan. Tommy Töpel har bättre frisyr, men "vår" Huge har bildskönare ansikte...

20 Lindgren:

Du som vet så mycket..På vilket sätt var Christian Sjögren usel som spelare?? 

gud: Vet inte gud mer än jag vet? Men ok då. Christian Sjögren var en talangsvag spelare som fick ta till litet smutsiga metoder för att ta en plats blad de stora killarna. Han symboliserar allt för väl Brynäs 2004-2005...

20 Lindgren: Hmmm, jag får av din beskrivning av någon anledning associationer till en stor del av HV:s trupp...

Se där ja, Detta var possitivt.

Tellus: Skulle vara smålustigt om det var Magnus Arvedsson eller Pär Djoos

Tellus: Iofs står det Elittränare och inte Elitserietränare.. så då lutar det väl åt en allsvensk kanske

actionleif:

Jag tror som dig att just den skrivelsen betyder att det är en allsvensk tränare.

Denna tråd kanske kommer fram till ett svar till slut...

Gidde: Jag vill inte vara petig här, men det står faktiskt elitränare i ishockey.

Stenkarn: Såvitt jag vet så spelas det även hockey i allsvenskan.

actionleif: Haha, sorry, jag associerade direkt på Allsvenskan i fotboll. :-/

Stenkarn: Jag vill inte verka petig, men det heter faktiskt "associera TILL" och inte "associera PÅ".

Stenkarn: Så länge du tillrättavisar dig själv och för en monolog som om du vore personlighetskluven så gör det inget! ;)

actionleif:

Syns att vi vet hur dom sätter rubriker!! ;-)

Fallet är löst!

Gidde:
Precis som man kunde anat om en inskränt bonde visade du dig vara en riktig skvallerkärring... Vad skönt för dig att du slipper ligga vaken i natt och grubbla över detta nu!

Gidde: Full koll på läget ;)

Hollywood Hogan:

Var fick du luft från?!

Jag var ju bara snäll och svarade på en fråga som skrevs i denna bok, och om du inte ville veta så slapp du ju läsa!!

Gnällspik!

Fan vad jag gillar bilden i Timrå IK forumet, där Timrå loggan glänser och modo loggan är nedtonad ;)

Jensen_12: Läste din presentation o måste säga att det finns hopp för ungdomen ändå :)

Jensen_12: Hah... du håller inte koll på läget ? Det var MoDo som vann sm guld och det var även MODO som slog ut det där förorts Timrå i kvartsfinal så jag tycker faktist att det är modo loggan som ska lysa ;D Idiot Tikare !!!

Hahl Bundy: Den där bannern visar ju bara att ni har så lite att göra att ni nästan putsar sönder ert klubbmärke medan vi inte behöver starkt strålkastarljus och blanka klubbmärken utan vi lyser upp tillvaron med guldlystern i våra ögon.

Förresten, den där referensen till Petter i bannern där är väl meningshalvorna på fel ställe.

Hahl Bundy: Vad menar du med det? Är det positivt eller negativt? :P

Jensen_12: Självklart positivt, hur kunde du få för dig nåt annat?

källan: Tydligen tycker inte din Modopolare att loggan eran behöver lysa, inte jag heller om jag ska vara riktigt ärlig.

Paddan: Guldlystern iera ögon börjar falna. Jag ser bara nåt tomt, svart o innehållslöst :)

Hahl Bundy: Vet faktiskt inte, vad var det som ingav hopp om ungdomen då? :P

Jensen_12: Att det finns dom som väljer att hålla på Timrå IK, som du tex.

Hahl Bundy: :)

Hahl Bundy: Hmm, nu har du alltså satt ögonlapp för båda ögonen. Typiskt.

Kan ha sett, säger kan ha sett Pääjärvi eller Lander idag. Satt 2 ungtuppar bredvid mej idag och snackade om hockey, den ena sa att han hade blivigt som en ny "rikskändis" (stav fel kan hända) och den andra hade fått skriva autografer tydligen. Men pääjärvi är väll i tv pucken så det är väll inte han. Sen hittar jag inte några bra bilder att kunna jämnföra med med Lander.

ÄlskarTIK: Skulle tro att det är han till vänster, han som sa att han blivigt lite av en "rikskändis" på navet. Men titta, Barn och fritidsprogrammet har dom på min skola. Där ser man, kanske man stöter på dom ganska ofta nurå om det inte tar för mycket tid med A-laget kanske i vinter?

Dogsbite: Haha inte menat att han sa att han blivigt rikskändis på platsen navet, utan var där jag hörde han säga det.

Dogsbite: Ja bara de inte svävar iväg...

Fet-Ecke: Jag hoppas du förstod att det var det som var meningen också.

Hahaha... Hedersmedalj åt bannermakaren! ;-)

« · 906829 · »