1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613675 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Bo Bly: Det har jag ingen aning om, vet bara vad jag vill.

Anonymous: Vilket lag vill ha Boorken.Inget i Elitserien förmodligen.

Jacksson 71: Timrå lär vilja ha Niskala men han kommer bli erbjuden så himla mycket pengar så de är nog kört, sen ligger nog FBK närmast till i Sverige också.

Anonymous: "Lennart: Vilket elitserielag skulle Du vilja coacha idag?
Leif Boork: Jag tänker inte i de banorna.Men ett riktigt ambitiöst lag med spelare fulla av energi." Bork kan vi glömma :)

"Fredrik: Tror du Håkan Bogg kan tillföra nått till Timrå? Vad tycker du om han spelmässigt? För och nackdelar på han?
Leif Boork: Boggen är en playmaker och väldigt tekniskt. Tyvärr, har han inte visat mycket utanför Mora.I LHC för några år sedan var han blek. Jag tvivlar."

Harryhaffa:
Werner lirar väl i Modos oldtimer nu!  :)

Snälla Snälla Snälla låt denna kille komma till timrå !!
Han och Lehtonen i powerplay ojojoj :D

www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1359743/janne-niskala-pa-vag-tillbaka-till-elitserien

Harryhaffa: ja absolut behöver vi en sån spelare har för hoppningsvis fått en idag, men orkar inte bara snacka om dessa problem hela dagarna, kan väl få leka med idén att ha en publik spelare som gör allt för att jävlas med allt och alla, den som jonte en gång VA! vore rätt roligt att få sen i E.on med :)

Snoop: Bogg klar för timrå ! :O
Det var vell inte precis honom jag skulle vilja ha hit i första taget !!!!

Nu står d eiaf helt klart att Jämtin återvänder till Sverige och de kommer bli HV71 för han lär väl ha kontrakt med dom.

TobiasThyr: Fråga,,vad ska Timrå med två utpräglade slutspels spelare att göra,,

Vad timrå behöver är en ledare som kan få medspelare att sluta kramas med motståndet, en ledare som kan få dom att sluta vara så mjuk och fin med motståndet,.

Timrå behöver en ledare som får medspelarna att ta fram marchosismen i sig, och sätter på motståndet hårt och brutalt i varge närkamp,,

En ledare som Wernblom,,,,

haggen: Nja vet inte, troligtvis inte, men Ledin borde man väl kunna lura norr ut ;)

TobiasThyr:

Yes men finns det något annat lag än hv för den mannen.....

haggen: är det nån man absolut vill se i Timrå dressen så är det väl Jämtin eller Ledin ? dom man svor över hela semifinal serien ifjol men bara skulle älska att ha i sitt eget lag :)

janssonovich: ja precis, och nubben :P

Den här killen kanske kan ruska om dagens Timrå.

TobiasThyr: härligt med lite zäta också där i slutet :)

kolla 27 sek in i länken. när såg man sist den glimten i den karlns ögon, eller så kvicka rörelser ?

Harryhaffa: Men när då? :/

janssonovich: Lugnt vi ger alldrig upp,,,det vänder ju...

Visst Bogg kanske inte är ett drömscenario, men det kan väll fan inte bli värre nu?!

Och vad hände med "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" ?

HerminatorJr:

Har Luleå också kris i kassan?
Han verkar ju sälja bilen ganska "desperat".

haggen: Och Sterio har den också eller är det bara en Freudiansk slip på ämnet Sterioider?

Harryhaffa: haha det var juh bara muskler ;)

nixXz: Du menar Unos bror som bara behövde gå ner i vickt lite för att hålla elitklass,,,:)

haggen: eller så har han fått bonus och siktar mot något sportigare ;)

Är Johan med i någon deal med Timrå eftersom pärlan ska säljas?

DJ Hemp: Timrå skulle värva den där utlänningen som var bra på det mesta i svts sändning!

Men han gjorde en stabil insats, den gode Blixt Gordon. Jobbade hårt i det tysta och höll ställningarna bakåt. Aldrig förr har så många haft så få att tacka för så mycket, som det brukar heta...

Knylan: Fjäll och wikegård kanske klarade upp det hjälpligt själv, så han inte behövde styra upp svt med..

Knylan: Aldrig har väl den mannen varit så tyst. På något sätt så var det en fröjd att beskåda, men jag hade gärna sett honom debattera.

friskan: Stor i orden men liten på jorden. Det är lite så nu för den gode Uno. Inte många meningar o livlig diskussion från honom direkt.

friskan: Han ser ut att hamna lite på mellanhand som det ser ut just nu, den gode Sjösan. Står där och gnider i bakgrunden.

Ja där bak i skuggan står Uno ja. Armbåga dig fram!

John K:

"Uno Gordon: I övrigt gott folk kan ni ju hålla utkik i Tre Kronor Live-studion under sändningarna ifrån Karjala Cup i SVT 6-9/11. Fick ett telefonsamtal idag ifrån självaste Mats Nyström och beskedet att jag blivit utvald till publik och "proffstyckare" som komplement till Wikegård och Fjäll. Jag skall försöka elda upp "fingret" och få till en livlig diskussion.

Håll till godo!

Uno Gordon @ VIP-logen"

36.17 2 - 2 PP1 FIN 8. HYVÖNEN, Hannes
--->(23. HAHL, Riku <-----
---> 37. PYÖRÄLÄ, Mika) <---

John K: SVT1 och SVT2. Ryssland-Sverige.

Hälge: Vilken TV-studio då? På vilken kanal kommer han att visa sig?

...så såg jag Uno Gordon i tv-studion alldeles nyss.

Hahl Bundy: Bra skrivet, det finns en tråd för dig där du kan sprida ännu mera positivt för oss som tror på framtiden.

actionleif: Precis. Tyckte att det skulle uppmärksammas lite mer bara. :)

Hahl Bundy: Du menar det som jag länkade till 3 inlägg tidigare i denna tråd? :)

..så är det här riktigt positivt, nämligen 4 domarsystemet. Det är klart nu.

...så tycker jag att det är alldeles för mycket negativa vibbar just nu.

More Positiv Vibes, Dudes! Please.

actionleif: Vadå dubbelt så dåligt, det är väl bra att det är 2 dommare, tycker att dommarnivån på våra svenska dommare håller hög klass.

Mathias: Så passande då...

Mathias:

" Wernblom lägger av med omedelbar verkar :D"

Inte en dag för tidigt!!!

250kg kärlek: Jimmy såg ut att ha det tufft där i motljuset. :)

« · 1085104 · »