KulltorpsOlli: jamen det här är ju kul! Kan man få bättre fredagsunderhållning? Håller lite på Modo bara för att som Olle skrev få spöa dom nästa säsong! Och så Garpen förståss, tål inte karln!
{9037}: Fan, jag blir nervös. Inte egentligen för att jag bryr mig nämnvärt om vilket av lagen som vinner ikväll. Men mest för att jag vet hur jävla nervös supportrarna till båda lagen är just nu. Fy fan alltså.
Jaji, hade kallt räknat med en sen kvittering. Den kom faktiskt lite tidigare än väntat. Typiskt MoDo ändå. Sämst när det gäller trots att man är det bättre laget i helt avgörande matcher. Aldrig i helvete att man fixar en sjunde match om man torskar detta ikväll. Och det är naturligtvis precis vad som kommer att ske…
Olli Hahl: tycker ändå Klasen ska ha cred för den intervjun. Han sticker ut hakan och han levererar. Stor risk, stor potentiell vinst. Det Modo ska ha cred för är att det nästan alltid blir maximal nerv i avgörande matcher, inte direkt någon brist på dramatik. Vi defilerade ändå mot KHK när vi vann sista matchen med 0-2, den här serien har bara förra matchen som ej varit uddamålsvinst, va?
Passar på tillfället att framföra min enda kritik mot Harald:
Varför kan han inte låta bli att småskratta precis hela tiden medan han pratar? I match efter match liksom. Exakt vad är det som är så jävla roligt!? Hockey för min del är en allvarlig sport, men H sitter alltid där med sitt lite försynta och kanske även nervösa skratt. Enerverande.
God jul alla Timråiter! Må ni samtliga få biljetter till de kommande matcherna i era paket och lite pengar över till att handla i shoppen, i kioskerna och i baren! Vi ses i SCA-arena! Krossa Brynäs!