josha840: I morgon hoppas jag vi har spelare som älskar läget. I morgon ska vi ta oss an matchen som att slutspelet redan börjat, att ha ett stekhett derby så här i näst sista omgången ska vi kunna använda som en kickstart inför det som väntar
Nu är HA färdigspelad. Alla som vill få gärna klicka på länken nedan och vara med i premiären av vårt första stora HA-tips! Ni har två dagar på er innan play in drar igång, så tveka inte att tippa redan ikväll om ni är intresserade.
Gött att ÖIK ser ut att bli kvar i HA. Fast definitivt vet vi först när Tingsryd spelat klart sin match men de måste vända 4-0 till typ 4-8 för att gå om ÖIK.
Jag hoppas och tror vi har gubbar i laget som steppar upp nu när det är slutspels matcher och slutspel i antågande. Tror Kapanen är en typisk slutspelsspelare, kan ge ytterligare en nivå till första kedjan.
Sen hoppas man ju på att Lander kliver fram ännu mer som en stor ledare på isen.
Kanske nävykä och koivisto växlar upp när det blir slutspel? Kapaciteten finns ju där om man tittar historiskt.
Sedan gjuta in i huvudet på nässen att han måste skjuta mer och lägga på mål.
Tror Lundmark passar bra i slutspel med, hoppas han får chansen i tredje kedjan igen.
JonteD: Visst kan vi klaga på spelare efter en match. Men som jag tror du menar ska vi inte kapa dom vid fotknölarna. Som det har gjorts mot Dalen vissa perioder. Räcker med att konstatera att det inte var bra ikväll från den eller den spelaren. Eller i det momentet gjorde han ett misstag. Det räcker så. Men du ska fortsätta skriva för du har sunda åsikter.
SKRIDSKOSKENAN: Haha! Man måste väl få tacka då! Dra ballen i lösgruset att vi satt oss i denna situation. Som sagt, vi förtjänar att ligga i botten och grinar inte.
Zäta75: skellefteå imorgon blir svår. modo o lhc är 6 enkla poäng . att vi inte har vunnit mot lhc denna säsong är mer konstigt än logiskt. men att vi tar 6p mot dom lagen nu denna vecka beror kort o gott på att vi är ett bättre lag. vlh tror ja blir en intetsägande match eftersom vi då redan är klar som 5a o ja vet inte om vi tom vilar spelare.
{469}: Jag tror att när vi väl kommit till slutspel så räcker det med att vi gör ett mål mer än motståndaren för att vi ska ta oss vidare i ett gäng matcher ;)
Men tar dom tre blir det en annan match mot Modo