1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607926 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Zource: Inte Ö-viksbor iaf.

Villervalla: Vuxna män bör inte ha Tik Tok.

Gathlopp: om Nubben hör dig kommer han säga hold my beer och släppa Heikkinen till LHC, sedan är han bidragande till att slå ut oss i kvalet

Gathlopp: För er som har Tik tok. Hoppas det funkar❤️

Vi är inte Kalmar iaf. Som släppte Vanderbeck till Finland för att sedan få möta honom i kvartsfinalen mot ssk där han gjorde hattrick.

Rip Kirby: In med J-VM trion så fixar vi det här.

Rip Kirby: 4-2, tomt mål. 2-0 i matcher för Mora. 2 måstematcher tis-tors till veckan. Kämpa!

Det blev en hemma och en bortaseger när hockeyallsvenskans kvartsfinaler drog igång

Smörgåsen : sen är Kapanen långt ifrån någon ängel till sportchef, har hyllats alldeles för mycket under åren, horribla kontraktsförlängningar har han stått för.

Knylan: Klart nubben hade mer att göra med denna trupp än vad du får det att framstå som.

Rip Kirby: 3-2 Mora. Svagt målvaktsspel.

Rip Kirby: 2-2 efter två perioder.

Ahpl: Den tanken lär säkerligen finnas, det har hänt förr när det synkat med att A-laget är färdigspelade tidigt. EP40, Dalle och Lööke var nere en sväng och torskade en semifinal minns jag. Även Strålman och Regin var nere och hade fullständig lekstuga.

Rip Kirby: borde inte vi kunna lyfta ned Genborg, Freij och Eriksson haha.

Rip Kirby: 2-1 Timrå, Olle Därth.

Rip Kirby: I Mora finns hockeykultur då man kör "Princess of the dawn" med Accept i paus.

Kulltorp: 1-1, 19.56.

Kulltorp: 1-0 till Timrå just nu i J-20

Gathlopp: lhc 2-2 nu.

I torsdags
”Men jag är övertygad om att Linköping vinner på 60 min. Så 2p kmr räcka.

Frågan är om laget verkligen vill spela slutspel? Upp till dom.”

Hur I helvete kan senil Tommy fortsätta med div1 spelare i samma Levinsson Lilja Päjjärvi klart bästa är 4e med sin tyngd storlek övriga ser ut som skolpojkar förutom Dahlen bäva för nästa säsong redan nu

Synct: och? Får jag inte somna när jag ser han för det?

Zäta75: även med vilja och intensitet har vi ju haft förbannat svårt att göra mål så inget är självklart, däremot hade vi ju en del flyt i början av säsongen också kanske jämnar ut sig helt enkelt,vi är nog ungefär där vi förtjänar denna säsong!

En sån här match ska vi vinna
Clöbben ryck upp er för fa*

Zåsse klubban: Hade vi spelat med den här viljan och intensiteten i skridskoåkningen hade vi varit klara för slutspel för längesen. Synd att vi inte gjorde det utan vaskade 5 matcher irad nu på slutet bl.a.

Nu kan det vara förgäves eftersom Örebro leder mot Linköping

Uppladdat:

500x0-file000000008434724381b78da5d448de47.png

Klart kungen måste kliva fram när en massa andra sopor mest åker runt och förstör för laget

roger_sundsvall: Oscar Lindberg, åk å sätt dig!

roger_sundsvall: Skytteligan is the shit

Zäta75: Da'n såt'en Yeeeeezzzzz Jooooonnntte YEEEEEZZZZZ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸

roger_sundsvall: Dahlen sätter 1-1

30 mål i år delad 1a med Lindberg i skytteligan nu

1-1 dahlen

Montén Python: PP sätt den!

Wedin visar fortsatt god form blir hakad

Hade man försökt någonting efter 5 raka torsk, bytt headcoach eller vad som helst för att få en nytändning så tror jag vi hade varit i slutspel.
Då hade man iallafall försökt gjort nånting istället för ingenting.
Jag tror man tappat spelarna med märkliga uttagningar osv.

Alla kan ha en dålig dag.

Timrå har haft ett dåligt kvartal.

Men det är väl tillfälligheter...

Zäta75: Luften gick ur tränare och spelare för längesedan tyvärr.

Bara att kasta denna säsong i papperskorgen.

Till nästa säsong så måste det till förändringar ur nuvarande trupp och sen träffa rätt på alla nyförvärven.

Annars kommer det vara en ännu mer ångestfylld säsong.

Zäta75: vi har en andra målis och en skadad målis inför nästa det känns inte tryggt.

Uppladdat:

500x0-file0000000091b0724699205e54ca65ca0f.png

Meningslöse Pääjärvi har chans att bryta innan men går på halvfart

Montén Python: Där gick luften ur både spelare och hela arenan

Inte roligt detta

Zäta75: Tack för den här säsongen. Det var inte sexigt, det var inte snyggt, ångesten fanns där. Men vi klarade det.

Tagga silly!1!1!

Plast 0-1

Hypocrisy: Fyfasen vad klappkassa de är Timrå.
JJ ett såll

Joaqino88: Örebro 1-0 direkt :(

0-1 Örebro

PuckkcuP: tror han hellre spelar inför riktiga supportar än för 5000 personer som egentligen inte gillar hockey men fick fribiljett från jobbet✌️

PuckkcuP: han har vunnit en hel klubbs hjärta, väger mer än ett SM-Guld i mitt tycke!

PuckkcuP: Dra åt helvete plasttönt

Hypocrisy: JJ gjorde en godkänd insats senast men idag ville jag se Juel i mål......

Hej hopp. Minns ni när Dahlén skulle välja klubb i Shl. Det slutade med att han trodde att han skulle ta plats i NHL. Efter det blev det Timrå när alla klubbar hade spikat sina trupper. Men det kan inte varit långt ifrån att det blev Växjö. Nu lämnar han Timrå för pengarna. Hel rätt att tänka på sin pension. Men han kunde haft ett par SM-tecken nu om han valt Växjö. Nu kan han spela hela karriären utan att vara nära att vinna något. Så det skulle vara något fint i att han han får avsluta mot just Växjö. Lycka till!

Joslan00: "Press ligger på lag som spelar för att vara kvar i SHL eller för en play-in plats."

För ett topplag som Växjö är det absolut press att vilja sluta topp 3, en CHL-plats står på spel för dom idag, bra reklam för det där plastlaget.

« · 3003297 · »