...så måste jag säga att jag tycker att målvakten i reklamen införslutspelet på kanal5 har en stöthandske som jag tycker är väldigt lik Krizans. Har han äntligen fått blomma ut som skådis? En reklamfilm är ju en bit på vägen iallafall...
JimmyH: Men andra året brukar kunna vara lite tuffare, men Björn var ju verkligen inne i zonen för ett tag sen men han har väl inte samma istid nu, kul för Sundh att få näta senast :)
JimmyH: Jo, självklart är jag också mycket nöjd med Regin. Han har dock haft ett antal lägen at öka på sin målskörd. Men man kanske inte ska klaga egentligen. Han har spelat lysande när Hahl var borta.
bäver: Jag är också väldigt nöjd med killarna. Regin hade jag kanske förväntat mig någon poäng mer av, då han haft många lägen att göra nogot eller några fler mål. Men i det stora hela så tycker jag att 86orna gjort väldigt bra ifrån sig.
Jensen_12: visst är jag medveten om viss åldersskillnad och dess påverkan men jag tycker ändå grabbarna är värda en klapp på axeln. Jag gillar verkligen den kedjan och är övertygad om att vi ännu inte sett det bästa av dom i år
bäver: Dom är ju inte särskilt gamla och slitna, tänk på det. Åldern kan också påverka hos spelare. Koskinen, Lotvonen, Styf osv. Dessa är några år äldre än 86:kedjan.
så kanske sundh,Regin och Axelsson borde hålla i fys/uppbyggnadsträningen till nästa säsong,alltså hur många matcher har dom missat,det kan inte vara många inte ens om man slår ihop dom alla tre.Det känns som om dom har spelat alla matcher. Tyckte att dom var värda ett omnämnande i all fokusering på de återvändande skadade gubbsen
ÄlskarTIK: Haha, ja. Det där är en kille som aldrig skulle fungera i TIK. Klagar man redan nu på killarnas arbetsvilja och inställning så förstår jag inte hur man kan vilja ha Brendl.
ÄlskarTIK: Det är tack vare att han vilar på träningen som han orkar vara effektiv i matcherna, kolla poängstatistiken! Det gäller att "hänga på" honom rätt gubbe i kväll så skall han nog kunna neutraliseras.
Sedan 2 av världens bästa spelare (Per Hellmyrs och Petteri Lampinen) flyttat till Ryssland är inte "Byn" lika bra längre och jag skulle bli mäkta förvånad om de tar sig förbi semin-
nectis: Egendomligt nog har det vunnit guld fyra år i rad. Lika egendomligt som att den där dyngpackade kollegan till två fullblodade pokerproffs i Östersund fick bortamatch mot alla odds enligt Hasse Eskilssons pokerblogg.
Killen som antog vadet torskade 12 lax på att det uppenbarligen är grymt lättraggat i Östersund. Bittert.
Så undrar jag vart man kan kolla resultaten i bandy slutspelet? Bara nyfiken på hur det går där, verkar inte som aftonbladet o.s.v bryr sig så mycket? Hittar det ingenstans iaf, tänkte ifall någon vet?
Snoop: Förövrigt så vare kul när Palm försökte leka heterosexuell när tjejen i svart kom in, hahaha den där Palm fick mig att skratta som fan så de va helt klart värt att titta.
Snoop: Var aldrig orolig, även här vann de!! :-) Var väl inte så klarlagt om det ev. fanns några regler - å andra sidan borde ju TIK:are vara mer van vid trä o plywood-byggen!
jonmannen: Domarn är ju en känd modoit.. så det var inte konstigt. Vi låter dom vinna på fusk nu och tar dom i slutspelet då vi förhoppningsvis har en mindre färgad domare.