Ambroo: Ja vafan, vet inte vad annars jag ska kalla den ;-). Men man sa tydligen så på den tidigare versionen av HS. FORUM hette det visst på den (gamla goda) tiden.
P.S Den finns för övrigt att beskåda på "Grupper" ovanför "Aktuella diskussioner".
Tikinmyheart: Tror min lillebror var där och stapplade sig fram i rätt tidig ålder, följer du länktipset så har du tider. Åk förbi där och kolla hur det ser ut är ju ett hett tips.
Så började nubben med att sparka folk nu, Andreas Holmqvist får gå med omedelbar verkan fast han har två år kvar på kontraktet. "Frölunda vill ha mer defensiva backar för att stärka upp försvarsspelet"
Hur många ES lag tror ni ringt hans agent idag?
Kommer ryktena om sanny att komma tillbaka som ett brev på posten nu? ;-)
Ambroo: Tror nog det ryktet mkt väl kan blomma upp och att det dessutom kan finnas fog för det. Har en känsla av att VF kommer blåsa på för fullt nu och inte enbart nöja sig med att kalla in artistaren tidigare.
Skulle vara riktigt najjs om Andreas Holmqvist skulle kunna komma till Timrå! Han är grymt bra. när han spelar som han ska!, och Timrå brukar kunna få ut det bästa av spelare. hoppas
Ambroo: Mmmm....själv känns det som att jag inte orkar bry mig längre. Har lagt tillräckligt med dålig karma på Ricky och arslet känns det som. Sanny är inte längre vår spelare och lär inte bli det heller igen...skulle jag tro. Vill han floppa i VF så be my guest....
Kevin O Shea: Det tycker jag definitivt inte. Styf, Jonsson, och till viss del också Lotvonen är ultra-defensiva. Lägg till att Lehtonens spel i den egna zonen är bland det bästa jag sett hos en TIK:are. Problemet är att vi saknar en back, oavsett "sort", och att vi är ytterst skadekänsliga.
Ambroo: Ja, jag kanske håller med dej ändå, då...men finns budgeten? Och det skall väl dessutom finnas utrymme för en ev center/forward-värvning om det skulle behövas.
Kevin O Shea: Med femton forwards under kontrakt, varav åtminstone fem centrar, så är nog butiken stängd för ett tag. Det finns väl alltid utrymme om det skulle krisa, eller jag vill iaf tro det. Nu är vi ju inte där, men en Holmqvist är alltid ett tillskott.
Ambroo: Skulle nog tro att HV förmodligen kommer att ligga i för att få honom. LHC har ju värvat Liimatainen idag så där hamnar han nog inte. Undrar bara om vi är med i leken?
actionleif: Ställer mig smått apatisk till alltihop. Vafan är det meningen att Timrå ska måsta köra på Boorks linje med 5 femmor för att ställa upp med fullt lag? Sen att det alltid råkar vara dom mest framträdande spelarna som blir långtidsskadade, det gör ju inte saken bättre.
Olle: Fan i helvetes jävlar! Här har man jobbat hela natten och skall hem och lägga sej...läser tidningen först...och vad fan står det? Jo! Pärssinens rygg har börjat ge sej till känna igen. Man skall se hur det utvecklar sej de närmaste två veckorna...jaha, då kommer han nog inte att spela under de två veckorna förstås.
Nu målar jag Belsebub på väggen, och drämmer till med: Jag tror att det är fördigspelat för stackars Timo - precis som det elaka ryktet gjorde gällande.
Det märkliga är ändå att Challe dementerade det igår, att det skulle vara något med ryggen. Jag hoppas att Challe inte hade en susning då, så att han talade sanning när Jimmy pratade med honom. För vad hade han för anledning att mörka detta? Verkar samtidigt knepigt att Challe skulle vara ovetande...
Kevin O Shea: Och i och med att Tenkrat är på ingående snart, så har jag en känsla av att det inte kommer att värvas något heller, om nu inte Pärssinen kommer tillbaks. Kom ihåg hur det såg ut ifjol då Marttinen försvann - ersattes inte. Vi har redan 13 forwards med Tenkrat inräknad och Pärssinen exkluderad - det är lika många eller mer än vad vi brukar ha - så olyckskorpen är inte nådig när han säger att vi har dom spelare vi har och det kommer inte in några nya!