1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613861 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
jens_88 : ska det vara , så ska de vara ordentligt ? ;)

jens_88: för när man fyller år är de kalas.
då ska man juh va kalas

Snoop: Klart som tusan att han får komma tillbaka nästa säsong, nu när Kenta blir tränare i Lugano.

TikRikard: Sant... Du minns väl min födelsedag?? För det gör ej jag...

Andersson: fullt ös medvedslös?

jens_88: kommer du ens ihåg att du fyllde år

Nån som vet ifall Sonnenberg debuterar imorn?

Nån som vet vad som hänt med den duktiga skribenten Ann, vart har hon tagit vägen? Lagt av med hockey eller? Har inte varit varit inloggad på HS sen den 4 oktober 2008.

John K: Vet ej. Jag har saknat henne också :)

Pihl1337: förhoppningsvis 'om alla papper är klara'

Andersson: Det är ju det där med "papperen."

Varenda gång jag spela upp något i Windows media player får jag alltid detta meddelande;

"Det går inte att spela upp filen på grund av att det angivna protokollet inte stöds. Om du angav en URL i dialogrutan Öppna URL försöker du med ett annat överföringsprotokoll (t.ex. "http:" eller "rtsp:").

Vad är det för fel? Någon som vet vad jag ska göra? PLEASE.

Tikinmyheart: lösning: winamp

Har Mikko L blitt sjuk igen ? Någon som vet va de är denna gången ?

Snoop: Vart har du hört det?

jens_88:

Står på Timrås sida.

Ev inte med, förvånad?

Snoop: Står då inte de på hemsidan där Challe pratar inför imorgon.. Sonnenberg är även klar för spel!

Mathias:

Jo det gör det...

Pihl1337: Han är spelklar enligt hemsidan

Abron: Satan.... Aja får klara oss utan Lehtonen då, men Sonnenbergs papper är klara och han kommer spela imorgon

Abron: Missade det när jag läste, mitt fel ;P

jens_88:

Jo det är tyvärr ett avbräck när Lehtonen, alternativt Styf är lite rosliga i halsen eller nått annat.

Gillar inte riktigt det här, vanskligt svag backlinje.

Abron: Men asså de går ju inte att vara sjuk varannan match de håller ju inte han måste vi ha med varje kväll de är ju han som är kungen tillsammans med Styfen.

Abron: Jag ska och hem till Linkan och acceptera han som min gud om han tar hit Aki-Petteri Berg nu på en gång

"Kimmo Lotvonen och Mikko Lehtonen är tveksamma till spel"

"Det var länge oklart om han skulle hinna bli spelklar, men i sista stund kom de nödvändiga handlingarna från Internationella Ishockeyförbundet vilket gör att Martin Sonnenberg kan spela matchen mot Södertälje på lördagen."

Så inga oklara saker nu ;-) Jag tror fan timrå gilalr att skriva "i sista sekund" får dom någon sorts hjälta känsla?

Snoop:

Jo lite så är det, och det har verkan på även forwards när Timrå ställer upp med en sämre backline, vilket i sig är naturligt.

Skulle vilja se Sunnqvist spela imorgon, tror inte han gör bort sig.

jens_88:

Finns andra som kan spendera pengar på div schapp i staden. Men han är helt okey, men troligen finns inte resurser att plocka hit honom, eller någon annan def-man.

Abron: Ja precis, ja släng in Sean imorn de skulle ju gå fint de han klarade sig utmärkt i ett länsderby med fullt hus så absolut borde dom kalla upp honom.

Snoop:

Men det kanske finns andra viktiga matcher som han skall lira i, har ingen koll på detta.

Men Lethonen kanske blir kurant till i morgon. Frisk å kry skulle man kunna kalla den typen av Vodka (kurant) man kan köpa på bolaget, Häggerfors skämt, sorry.

Abron: Ja vi får hoppas Mikko är frisk o kry imorn, för han behövs verkligen !

Snoop:
Vi får väl hoppas att han inte besökt Hinken Forsberg iveckan :))

Så är min gamla hjälte på tv4-sport nu, PEO Larsson

...så har jag tappat sugen o skiter i allt just nu. Jag bryter ihop o kommer igen till nästa säsong!

Hahl Bundy:

Vafan ni vann ju igår...

Hahl Bundy: Dårå? vi är ju på gång vi ska ju till playoff, väl där tror ja vi kan bli obehaglig för vilket lag som helst.Och självklart måste Mikko vara frisk ;)

Bissett19: Jag tänker låångt längre än till gårdagen då man gick på moln.

Hahl Bundy:

MIF har det inte så roligt just nu, 0-2 mot Bofors i slutet.

Undrar hur det känns för PN, Mr bygg.....

Snoop: Det är då fan vilka glaslirare vi har, vilken gång i ordningen är det Lethonen är sjuk.

Abron: Såg Almtuna - Mora (1-0) jävligt bra match förövrigt. Tror fan Almtuna kommer stå för årets hockeyskräll (med tanke på att de har en av allsvenskans lägsta lönebudget) i år och ta sig till kvalserien - de spelar ruskigt bra hockey på alla plan. Kul för Muppsala!

MIF suger ju - såg halva sista perren, tragiskt att beskåda. Ser dock gärna Carl Söderberg i Timrå nästa säsong! Kommer den karln någonsin att få spela i NHL?

Abron: haha visst ser Malmös keeper galet loj ut på 1-0?=)

Yellowcard:

Nja här blev det tyvärr ingen TV4 sport (MIF-Bofors) var programerat inspelning (Lets Dancs) å då är det kört HiHi.

Såg att en Sundin gjorde bägge målen för Bofors, kanske nått?

Almtuna, jo men det är ett stort steg upp....

Blizzard:
Gällande Lethonen så bara det finnas en dold agenda, karln kan ju inte vara "sjuk" lika ofta som vissa byter kalsipper.

Per HApps: Dold agenda var ordet...

Per HApps: Näe, själv har jag inte "haft tid" att sjukanmäla mig på 4år.....Känsn som en kraftig spark i arselet när han har feta lönen och har "semester" varannan dag!

Abron: haha lets dance... Ja tvingas att se skiten nu med damen... Mycket ska man då stå ut med=P

Jo tror aldrig dom går upp, men kvalserien... Man vet aldrig!

Per HApps:

Nänä, Det är i dövik de har Star wars utställning, för "C2H5OH" är väl "R2-D2" och "C-3PO":s kusin?

Yellowcard:

Tekla kommer snart från kneget så jag hoppas det finns en bra förklaring.

Jo faktiskt, MIF kommer å fixa detta om man bara börjar knapra lite points. Om i fall komer tuppkammen att växa, publiken strömmar till å vipps är man där å slåss med DIF, SSK, L-sand å Solnapacket.

Belive me.....

Abron: Mmm 12 omgångar kvar för Malmö att fixa detta. Kommer de till playoff lär de rycka upp sig och förmodligen ta sig till kvalspel... Men vette fan om de kan vända detta, de är lite skumma Malmö... Som Timrå nästan när vi gick som sämst, skapar jävligt mycket men har sjukt svårt att trycka in pucken i mål. Helt klart en självförtroendegrej.

Yellowcard:

Antar att du menar andra året Timrå var i E.S?

Men det är annurlunda i år, inget lag kan nyttja nått andningshål, serien är på tok för jämn. I princip kan LHC få kvala, rent teoretiskt så klart. Men även om man vinner 5 av kvarvarande matcher å Djurgården 12 så passerar man.
Om jag räknat rätt så här i hastigheten......
Men finns andra lag som förlorar så det är en hypotes....

Men det vore en mindre katastrof för halv Danskarna om Malmö missade.

Så kanske Lehtonen är borta i morrn igen....suck. Frågorna måste ställas; Hur många hundar är begravda här? Hur prioriterat är det egentligen att förlänga med en kille som lirar halva säsongen men håvar in full lön, antagligen ingen dålig sådan heller?

Abron: Jo precis precis, har dock en härlig känsla av Timrå just nu. Även fast vi är med om ett surt nederlag mot MODO så är det fortsatt GO i laget - börjar känna igen gamla goa Timrå igen som aldrig i helvete ger upp. Vinner vi imorgon vilket jag tror vi gör, så tror jag vi kommer klara slutspel. Men det är som du säger, denna serie är snuskigt jämn och kommer nog inte avgöras för än två sista omgångarna.

« · 1112868 · »