Jag tycker vi har många olika profiler - ett helt hockeylag till och med!
Men då jag antar du syftar på egna produkter så har vi en del som T.ex. Lander, Moe och Erixon som alla tre har gjort tydliga avstamp i hockeysverige och har en hel del på gång med.
Men vad jag minns från gamle Styf så är han Härnösandsbo och har Antjärn som moderklubb och Zäta spelade i Njurunda. Men det är klart, vistas man någon säsong i unga år i all mighty MODO så är man väl en egen produkt så klart - glömde det.
Sen förövrigt bör man ju tillägga att MODO var typ det enda etablerade hockeygymnasiet i norr som folk hade och välja på på den gamla goda tiden - så det är väl inte så konstigt att t.ex. Mr Modo himself som kommer ifrån Kramfors är en "egen produkt" också. Så nu när Timrå är ikapp MODO på hockeyskolaplanet så lär vi också få en hel del "egna produkter" som egentligen kommer ifrån andra klubbar.
Bör tillägga att jag gick i paralellklass till både Styf och Henrik Eriksson och hade bra koll på andra spelare som Andreas Byström osv. Det gemensamma för dem alla att om de skulle satsa på hockey överhuvudtaget så var de tvunga att välja hockeygymnasium i antigen Leksand eller MODO. Det fanns liksom inget val.
Det är nya tider - Foppas fot är sönder och vi är ikapp er och har ett hockeygymnasium också. Våra talanger vill förlänga med klubben medan Hedman lockas av Frölunda. Heart of hockey!
Blizzard: Piteå lär behöva han! Ta in en 80-åring i försvaret där skulle vara kanon för dem. Fortfarande förbannad över det man fick se i norr när de mötte Boden=) Kommer vara bitter länge länge...
Blizzard: Haha vet inte varför... men jag tycker att när han säger "skridskor" vid 2.12 är sjukt roligt=) Kan inte sluta skratta åt det! Lättroad idag=)
jens_88: Alltså nu blir jag sur på riktigt! Jag har betalat 100kr för HS+ men kan fortfarande bara se de två senaste kommentarerna i historiken bland mina bubblor. Varför då? Har ju t.o.m. ett köpkvitto på mejlen som bevis!
Gidde: ja det skulle va kul att se när Magnus P-s lurar upp han på läktaren , eller Moe skickar på han en bröstvärmare så han får bäras ut. För övrigt så tycker jag den här soppan angående hans fot är lika intressant som om Brad pitt varit otrogen eller ej...
Nån jävla måtte det va, det skrivs mer om den foten än om hela våran skara av svenska idrottare tillsammans..
Maggan: Hmm.....undra om han är tänkt som ersättare till Bagarn? Vet att inget är klart där, MEN de känns ju ganska säkert vart han spelar nästa säsongn...
Nisse på Mon or: Det snacket har ju dock gått rätt varmt typ senaste 4 säsongerna. (Minst) Att vi har för dåligt motstånd etc. Ändå har vi landat topp 6 inom den spannen.
Så jag kvarstår att motståndet på försäsongen inte spelar allt för stor roll när 52 omgångar är summerat av serien.