Charlie2: Jag tycker att svenska hockeyligan ska rädda svensk hockey och kasta ut Växjö ut SHL. Är det här svensk hockeys framtid så byter jag sport. Så fruktansvärt bakåtsträvande hockey. Vem vill se skiten??? Snooker är ju roligare.
Sputnik: Fan vad bitter man låter nu.. Men jag kan inte hålla mig längre.
Givetvis är Emil Larmi en otroligt duktig målvakt, men nu måste någon ge mig hans adress så jag kan köpa något i närheten och ansluta mig till Postkodslotteriet! Finns det någon som fladdrar mer men ändå lyckas hålla pucken utanför mål?
{10242}: Kan bli 4 lag på 16 poäng om detta resultat står sig och Kalmar vinner mot Piteå på OT. Blir intressant sista omgång mellan Väsby och Kalmar. Ganska mycket talar för Väsby då de vann 4-2 förra matchen mot Kalmar och att de har målskillnaden på sin sida. Men man ska inte räkna bort Hudik och Nybro(som kan förändra allt om de vänder mot Troja)
Sputnik: Tack vare det så höjde dom snittet till 3,4 skott per period på 2 matcher. Fantastiskt eller nåt… Skellefteå är mer impotenta framåt än en död kanin.
KulltorpsOlli: får börja med att punktera trumhinnan innan man klöser ut ögonen. SHL som företag är riktigt illa ute med alla dessa tråkiga lag om någon ville höra min åsikt i frågan.
Dubbeld: Första och förmodligen sista gången jag vart glad när dom gjorde mål. Skönt att tvåla dit den där självgoda semelätarenbtill klackledare i VLHÅÅÅ klacken dom intervjuade i paus
Sigge: Har du varit på ett fullsatt hovet? Jag hyser bara negativa känslor för djurgården men nog fasen är det tryck på hovet om det är folk där (vilket det nästan aldrig är)
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.