Jåkkinen: Frölundas sista fem ändå. Först en roughing i egen zon, sen en puck out över hela plan på det och sist men inte minst en too many players i samband med att man plockar keepern.
Läste lite lite om vår nya klubbchef, hon är ju utbildad byggingenjör! Inte konstigt att det börjar byggas om en hel del i arenan, låter spännande med den nya terassen som ST skrev om. För övrigt verkar hon otroligt kompetent sett till hennes meriter tidigare i arbetslivet och hon har funnits mitt ibland oss hela tiden, bl.a med säsongskort i 25 år på sittplats och suttit med i styrelsen.
Rallarn: jag tror faktiskt att den här föreningen är på rätt väg med sportråd och dom som sitter i ledande ställningar. Jag tror även på den nya tränarkonstallationen. Men jag är å andra sidan obotlig optimist!
Sanyet: jaa helt sjukt att en sån som A.Pettersson kan gå före Dahlén exempelvis!!?? Silfverberg vad gör han ens där nuförtiden!? En sjukt duktig hockeyspelare absolut men han ska inte vara med i VM nu. Har iofs inte sett en sekund av ... | Läs mer