1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581131 inlägg · 6216 ämnen

BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03

« · 1806448 · » Till forumet


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Andersson: på ett sätt är jag jävligt avundsjuk på lövens fans som får fira ikväll efter ett helvetiskt drama. Själva är vi på väg ner i en bur full av hajar med ett slaktat får knutet runt magen och en fickkniv i handen...
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Härligt! Pantern - here we go again! Torska på bara i kväll, Timrå! Senare ska jag spöa skiten ur de där feta raggarna från nordöstra Malmö.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
SMÅLAND: blir ju tjatigt det här...men ny tränare, ny förstemålvakt, omviktning från för mycket juniorer till ett antal stora starka seniora både forwards och backar, som också kan skjuta. Äntligen rninst en ppback. Utopiskt? Ja, men ett måste. Annars blir det aldrig bättre.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Kerstin_k: hyfsat drama . Brandlarmet går i umeå . het match
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
JanneH:
VÄSTERVIK
PANTERN
AIK
timrå
TINGSRYD
ALMTUNA

AIK-timrå på måndag....
5-1 till AIK....
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Ska inte kasta in handduken ännu
förrän meca e slut
men de ser inte bra ut...
...dags o prova nåt nytt
o spännande tills nästa år
både...tränare o spelar byten..
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
erathoo: Vilket jävla liv det blev i arenan. Underbart! Hoppas löven håller i det här.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
SMÅLAND: löven 3-2 😀😀😀
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
SMÅLAND: FIASKO! Nu får vi sämsta tänkbara schema inga bonus poäng å dessutom har vi klart sämst trend av alla meca lagen. Fuck me analy
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Olle: ingen aning, men AIK blir nog farliga i Meca-rejset.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
SÅ PISSKASST PP
BYE BYE TIMRÅ IK!!!
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
hubbenorlen: man visste att man behövde vinna den här matchen. Får 5-3 läge tidigt i tredje. Varför tar man inte målvakten. Vi hade INGET att förlora. Vi behövde göra TVÅ mål. Seriöst, är han helt jävla dum i huvudet?
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
El så är de enkelt :
Laget är inte bättre
samt dålig tränare
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Kerstin_k: skillnad på tränare och tränare kanske...
Kommentera


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
6-0 AIK..
Det räcker inte med bonuspoäng...
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Kerstin_k: Med AIK:s målfest måste vi väl vinna under ordinarie tid?
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
6-0 till AIK.

Snacka om att deras resa i år är tvärtom mot för vår. I början kass, på slutet vass. Medan vi körde vass till kass.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Stene gör 2 mål o timrå vinner
odds på de?
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Hälge: man slår över för en minut till lövens match. Arenan kokar, spelare kastar sig och täcker skott med ansiktet, kämpar och sliter som djur för överlevnad. Flippar tillbaka till timråmatchen...ser ut som juniorer som har fri åkning. Sången från läktaren låter som att den skulle passa på en likvaka. Usch!
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
roger_sundsvall: Tyckte han var grym i dom 2-3 första matcherna på säsongen. Sedan dog han. Eller nått.
Kommentera


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Räcker med 2 poäng för att behålla femteplatsen??
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Ska inte håna spelare
men en seriös fråga
va har stene uträttat i år?
Har han ens gjort nåt mål i år?
Flopp värvning
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Kerstin_k: Pelle Hallin, kom tillbaka! Det finns ingen själ i det här laget.

Och nu Stene, vilken jävla sölhög till karl.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Är Ludde med i matchen....
Oj....där åkte NORRBAGGEN ut....
Strax 2-4!!!
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Nu har AIK gjort 5-0 så då måste vi väl ha 3 poäng?
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Sarg snurrar
favorit i repris. ...suuuck
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Olle: dom såg mer uppgiven än glad ut efter reduceringen.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Lööke måste göra sin sämsta match i Timråtröjan.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
BIK Karlskoga - Timrå IK 3-2
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
roger_sundsvall: nu finns det hopp om livet iaf. Ironiskt att det är EP som ser till att vi är med i matchen. Vi har verkligen bara en lina som kan producera.
Kommentera


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Haha vad gör dom?
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Fem emot 3......
Gör mål då...för helvete
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Modano: spel 5-3 nu PLOCKA MÅLVAKTEN!
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Olle: ja, jag tycker också att det är dags att vinka adjö till en av klubbens trotjänare och tacka för många fantastiska år.

Gör vi inte det tror jag att vi sitter med ett liknande lag och liknande bekymmer som i år. Enda skillnaden då mot för nu kommer att vara att vi inte har E. P och Dahlén...
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Pojk hockey
pinsamt värre
ta en kamp..bli förbannad el nåt..kriga
näe...inte ens de...
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Just det där med inställningen i laget är ju en gåta!
Och det är inte första gången vi ser det heller.
Att man inte är på tårna inför en sån här viktig match mot ett lag som inte har nåt att spela för är ju mycket märkligt. Vad beror det på? Mentalt svaga? Oavsett kunnande så kan alla gå in med ett jävlaranamma och man gör det som ett lag.
det är upp till spelare och tränare att vara förberedda för match punkt slut. Det verkar som om de inte pallar för trycket helt enkelt.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
SMÅLAND: Tyvärr kört gå in i MECA på noll funkar inte hade fanskapet Roger o fröken Stridh ändrat om tidigare så har man varit 3a hur lätt som helst
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Vill dom ens försöka vinna matchen
tror dom vill åka hem..
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Kerstin_k: jag tycker du sätter huvudet på spiken med ditt inlägg. Hur många år har nubben varit med nu? Just nu är det lätt att säga att ett lag som Modo måste rensa ut gammalt skräp i ledningen, att dom måste tänka långsiktigt men vi då? Kanske nubben har gått ur tiden lite? En ny hungrig sportchef med ett öga för seniora talanger, inte en som gör avkall på klubbens långsiktiga slagkraft genom att husera unga talanger som drar vidare snabbare än en avlöning. Jag tror vi får det tufft att växa som förening om vi bara försöker förädla andra klubbars talanger.

Personligen tycker jag att det är pinsamt och beklämmande att se oss omkörda av blåbär som Västervik och pantern. Dom spelar ett mognare spel än oss, dom har ett stabilare lagbygge över en hel säsong. Dags att börja ställa ledningspersonal till svars.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
1 vinst med uddamålet de senaste 6 matcherna...
Gör vi en HELLNER i sista perioden så kanske vi vinner med 4-3 eller kan vinna i Sudden eller på lotteriet?
Eller ska det bli 6 förlusten på 7 matcher precis innan Slutspelserien ska börja?
Är på de sista matcherna i MEKKAREJSET som MIRAKLET ska ske...eller är det SLUT redan efter två matcher!!!!!
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
För många bekväma spelare och för svagt ledarskap i spelargruppen tror jag är två svagheter. Allt skulle inte bli frid och fröjd med andra tränare.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Olle: Om vi nu ändå ska skicka iväg en massa spelare och Forsberg borde man kanske också fundera på om det är dags att entlediga Nubben från hans uppdrag.

Nubben, och hans geni-värvningar, i all ära. Men han är ju ansvarig för tränaren och det lag som står på isen. De senaste åren har laget inte varit mycket att hänga i granen. Otydliga spelarkarraktärer som bara fyller ut plats, avsaknad av karaktärer (slagskottsskjutande back anyone?) missbedömda och menlösa värvningar. Ett lag utan grund att falla tillbaka på. Förvisso tränarens ansvar att ordna. Men det kan ju helt enkelt vara så att spelarna helt enkelt inte riktigt duger till. Att man har rekryterat fel spelare. Kan vara så att sportchefens filosofi helt enkelt inte är i linje med vad som krävs i HA.

Han har för lite pengar att värva för... Ja, det har han. Men det är många andra sportchefer som har lika lite, eller mindre, som honom men som ändå lyckats bättre med att formera ett ordentligt LAG. Västervik exempelvis. Och kvällens motståndare om jag inte helt missminner mig.

Det skulle, i och för sig, kunna vara som så att det knappt finns spelare där ute som vill spela i Timrå. Då blir det givetvis jättesvårt att ordna ett lag.

Nej, det kanske är dags att tacka Nubben för lång och trogen tjänst. Och sedan gå vidare. Blicka framåt. Hitta nån annan person med ett annat tänk.

Oj, det här är mitt längsta hs-inlägg på fem år.
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Rip Kirby: Ja topp fem platsen tappas i.o.f.s idag men det är på de sista 10 omgångarna de tappat det. Hade Forsberg ändrat i femmorna o gjort något under matcherna så hade vi nog kunnat hålla undan.
Nä Forsberg nu får du ta dig an Östersund!
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Hur många frilägen framför kassen kan man missa på en match?
Kommentera

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Rip Kirby: EP drar sin kille, spelar bak pucken på blå...kommer skott? Nej backjäveln slår ett diagonalpass rakt över, står det en medspelare där? Nej det gör det inte, bik kontrar istället. Vilka pajaser! Jag skulle göra mitt jobb bättre om jag blåst 2.0 än vad dom här jopparna gör utvilade och spiknyktra!
Kommentera


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-03-03
Blir Ohre vår målvaktsetta nästa säsong ?
Kommentera

« · 1806448 · »