Knaprade en hel del Cipramil till frukost o jag måste säga det att jag hade fel när jag sa att jag aldrig mer vara positiv i mitt tips inför matchen.
Tror att vi fixar det hela idag, fjunisarna, kommer att åka byxorna av malmoebackarna, dom kommer att står som koner på övningskörningsbanan i Saltvik, norr om H-sand!!
Dessutom komme Lind tillbaka om nån vecka o då blir vi åter igen Big Mean Red Killing Machine!
Nää, man är inte sämre karl än att man kan ändra sig, Tips inför kvällen TIK- MIF 4-2.
Det var det här med kravställan. Förlora sista 7 matcherna och sumpa en närmast bergsäker play in-plats men ändå är det inget fiasko enligt Nubben. Det är fan inte en inställning som är ok på elitnivå. Där har vi själva essensen till att vi är den lilla bonnaklubben vi är
Tror att vi fixar det hela idag, fjunisarna, kommer att åka byxorna av malmoebackarna, dom kommer att står som koner på övningskörningsbanan i Saltvik, norr om H-sand!!
Dessutom komme Lind tillbaka om nån vecka o då blir vi åter igen Big Mean Red Killing Machine!
Nää, man är inte sämre karl än att man kan ändra sig, Tips inför kvällen TIK- MIF 4-2.
Moooaaaahhahaha ha ha ha ha hihihihi