MB: Ja och kommer de dit så lär vi ju aldrig kunna få ner dem dårifrån. Nä gamarna cirklar över Timrå just nu. Nu har vi ju ingen Zetterberg som frälser heller.
250kg kärlek: Glöm det, men TJ vid rodret och Linkan som chefsinköpare barkar detta rätt ned i helvete, sen kan vi glömma ES. Kan inte Leksand och Malmö ta sig upp med sina personliga sponsorer som ÖSER in stålar, kan du ju tänka dig Timrås möjligheter att ta sig upp.
orion: Så var äntligen hjärtat tillbaka i mitt älskade Timrå IK! Nedräknade, sårade och lemlästade kom vi tillbaka gång på gång! Kan Björn Svensson vara en stor del av det nuvarande Timrå-hjärtat?
orion: Ja vi kan tex tänka till efter kommande säsong om nu Nubben snackat med fler spelare ur trupppen, vi har väl ett några som går ut då och Halh skrev på för två år... där nere så han kanske är lovad kompisar?
Huge: Nja Även om TIK spelar i Jönköping den närmaste tiden så spelar inte Brynäs för än på lördag, så närmaste norrlandsmatch blir ju på fredag och då i Timrå.
ajon: Vi har ju ett visst ansvar gentemot vår landsända också. Även om vi bor mitt i Sverige så räknar södra Sverige oss som en norrländsk ort och det är i alla fall tändvätska för mej.
Träffade en skåning och en snubbe från nordligaste lappland när jag var på utbildning med jobbet i sthlm ifjol.
Lapp: - Jag har nästan 150 mil hit till ståkkhålm. Skåning: -150mil!!! Vafan, då är jag i Barcelona!
Det är ett långt land vi bor i, och just nu speas den bästa hockeyn i en sydnorrländsk kuststad!
Hassan: Spiknykter och hemma och har en ledig påsklovsdag med barnen ( dom sover ) är dock hög på slutspelet och att det luktar guld ! man vill ju bada i vängåvan och i Timrå vid kommunhuset. Eller hur ?!?!
tror vi har en riktigt bra chans ikväll. vi är inne i ett stim och ALLA vill verkligen vinna varenda match. vårat bortaspel är lika bra som vårat hemmaspel, tror det kan gå vägen ikväll, och om det gör det kommer det ju en GIGANTISK press på hv
Hassan: Nu sitter laget tillsammans Challe inträngt på en liten spelkiosk i Jönköping och spelar på lite hästar och på en bortaseger, skrattar och har kul ! oj Peter Regin släppte en pysare..alla springer ut och skriker en äkliga danskfis...dom verkar ha riktigt KUL i Jönköping !! Bådar gott inför kvällen. efter lunchen börjar focuseringen !!! Hårda nävar knyter skridskorna och klubborna lindas hårt hårt hårt !! Timrå ROCKAR ikväll !
iggy: Tror också B. Svensson nätar ikväll. Han hade sin guldrush under typ två veckor på grundserien då han var riktigt grym poängmässigt. Idag nätar han....
Jag känner på mej att det även kommer att bli minst ett matchstraff för vardera lag ikväll. Hoppas det sker genom en fight, då är risken för skador minst.
Ribbo: vilken räddningsprocent hade Freddan 01/02 ? ...vet du ? das boot har ett utbildningssyfte nästa som en slags bibel.... för Tikare. Skellefteå AIKs fans har visst börjat tittat på den också....Men vi var först som alltid ...hahaha - FORZA Timrå bara positiva tankar på spelarna, Björn Svensson sätter en pyts ikväll !