1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596631 inlägg · 6213 ämnen

das Boot

Sv: das Boot
Timrå spelar tjejhockey under Charles Berglund. Han är inte värd att vara tränare. Hoppas Kenta får sparken snart.

Lika bra att kolla på Barcelona nu istället för att fortsätta lida med det här eländet.

MB: Håller med dig fullständigt !!!!

MB: Ja och kommer de dit så lär vi ju aldrig kunna få ner dem dårifrån. Nä gamarna cirklar över Timrå just nu. Nu har vi ju ingen Zetterberg som frälser heller.

Om spelarna lyckas spela av sista perioden snabbt och skippar duschen (som ändå inte behövs) så kanske de hinner till Oscar också. Festligt!

Ännu en bra period av Timrå. Vi ligger ju bara under med 2 mål. Allt går enligt planen.

250kg kärlek: Glöm det, men TJ vid rodret och Linkan som chefsinköpare barkar detta rätt ned i helvete, sen kan vi glömma ES. Kan inte Leksand och Malmö ta sig upp med sina personliga sponsorer som ÖSER in stålar, kan du ju tänka dig Timrås möjligheter att ta sig upp.

Skeppet sjunker. Bäva månde detta lag. Vågar föreningen inse krisen och satsa sig ur den? Jag hoppas.

ur djupet kommer underdogtråden!

"Fem man på isen" brukar väl vara Challes grundidé...
Hur fan får man in Lance Ward i den väldigt enkla ekvationen?

orion: Så var äntligen hjärtat tillbaka i mitt älskade Timrå IK!
Nedräknade, sårade och lemlästade kom vi tillbaka gång på gång!
Kan Björn Svensson vara en stor del av det nuvarande Timrå-hjärtat?

Den här tråden passar väldigt väldigt bra nu, Tyvärr!

Som vi spelar nu så kommer vi att ha det väldigt jobbigt i KS.
Agera Linkan! TJ! Vem som helst!

orion: Under slutspelsstrecket, i ingenmansland, das Boot seglar igen )o:

undervattensläge?

orion: Ja vi kan tex tänka till efter kommande säsong om nu Nubben snackat med fler spelare ur trupppen, vi har väl ett några som går ut då och Halh skrev på för två år... där nere så han kanske är lovad kompisar?

Jacksson 71: Nej!
Men kan göra en kul och annorlunda Timrågrej:
man kan se framåt, bara framåt!

orion: Ja men man kan inte säga att dett var snyggt gjort av han att gå bakom ryggen på förenigen...

Riku regerar! Nubben har snott vår supercenter...
Nubben är en skitstövel!

Riku håller inte, Nubben har befriat oss från en minuspost...Nubben är en hjälte!

Kanske vi skulle vänta med omdömena om Kent Norberg tills vi ser i efterhand vad han har gjort mot (eller för!) oss!

orion: Timrå IK ligger vid ett varv någonstans vid Bottenhavet och rustar i all sin hemlighet inför kommande säsong.

det är helt enkelt dags för den enda tänkbara tråden!

Jag undrar fortfarande om LillKenta kan simma!

Huge: Nja Även om TIK spelar i Jönköping den närmaste tiden så spelar inte Brynäs för än på lördag, så närmaste norrlandsmatch blir ju på fredag och då i Timrå.

ajon: Bättre att vi använder honom som kona!! =)

Tycho: Hej Oldsberg !

Uddan:det var ju synd annars kunde han ju smälla på Jämtin ikväll.

Huge: För den delen skulle inte jag kalla Timrå en stad... Bara så där by the way... ;)

Dream Team: Nä, och inget nytt om Jämtin heller.
Mer än att medspelarna gärna ser dom på isen ikväll...

Dream Team: Han spelar ej..

Huge: Inget nytt om Sanny inför kvällen..?

Tycho: Ja, Norrland börjar ju nere vid Dalälven så det kan väl inte finnas nån annan sydnorrländsk stad än Gävle, där det nu spelas HOCKEY....?
:-)

Hassan: Tänkte på sydnorrländsk kuststad där det spelas hockey just nu... ;P

Tycho: Vaddå brynäs? Svär inte här inne!

Hassan: Brynäs? Haha!

ajon: Vi har ju ett visst ansvar gentemot vår landsända också. Även om vi bor mitt i Sverige så räknar södra Sverige oss som en norrländsk ort och det är i alla fall tändvätska för mej.

Träffade en skåning och en snubbe från nordligaste lappland när jag var på utbildning med jobbet i sthlm ifjol.

Lapp: - Jag har nästan 150 mil hit till ståkkhålm.
Skåning: -150mil!!! Vafan, då är jag i Barcelona!

Det är ett långt land vi bor i, och just nu speas den bästa hockeyn i en sydnorrländsk kuststad!

Hassan: Spiknykter och hemma och har en ledig påsklovsdag med barnen ( dom sover ) är dock hög på slutspelet och att det luktar guld ! man vill ju bada i vängåvan och i Timrå vid kommunhuset. Eller hur ?!?!

ralus: ja det skulle vara härligt om ni kunde sätta HV på plats ikväll också.

ralus: känns för övrigt som om jag skulle kunna offra ett ben för att ha kokko och hahl nästa säsong

tror vi har en riktigt bra chans ikväll. vi är inne i ett stim och ALLA vill verkligen vinna varenda match. vårat bortaspel är lika bra som vårat hemmaspel, tror det kan gå vägen ikväll, och om det gör det kommer det ju en GIGANTISK press på hv

iggy: Haha.... drick inge mer nu.

Hassan: Nu sitter laget tillsammans Challe inträngt på en liten spelkiosk i Jönköping och spelar på lite hästar och på en bortaseger, skrattar och har kul !
oj Peter Regin släppte en pysare..alla springer ut och skriker en äkliga danskfis...dom verkar ha riktigt KUL i Jönköping !! Bådar gott inför kvällen.
efter lunchen börjar focuseringen !!! Hårda nävar knyter skridskorna och klubborna lindas hårt hårt hårt !! Timrå ROCKAR ikväll !

iggy: Tror också B. Svensson nätar ikväll. Han hade sin guldrush under typ två veckor på grundserien då han var riktigt grym poängmässigt. Idag nätar han....

Jag känner på mej att det även kommer att bli minst ett matchstraff för vardera lag ikväll. Hoppas det sker genom en fight, då är risken för skador minst.

Ribbo: vilken räddningsprocent hade Freddan 01/02 ? ...vet du ?
das boot har ett utbildningssyfte nästa som en slags bibel.... för Tikare.
Skellefteå AIKs fans har visst börjat tittat på den också....Men vi var först som alltid ...hahaha - FORZA Timrå bara positiva tankar på spelarna, Björn Svensson sätter en pyts ikväll !

Dream Team:

Sant, men senaste aktivitet var för ett år sedan :)

Dream Team:

Tjabba svikare :-)

Snart dax att äntra bussen, noterade att det saknas en del i din personliga inställning/profil????

Ha det, La Revedere

Ribbo: 1 år? Snarare 5 år.

orion:

1 år gammal tråd :)

undrar om lillKenta kan simma?

3 - 1 Thats it!

1 - 3 say no moor!

Hassan: Kåberg? Så här ser han ut efter att förlorat finalen mot Timrå.

« · 1195668 · »