klm: Ni har då varit för härliga alla skribenter här på TIKs HS under kvällen när en annan har varit ute o tagit en o annan "stänkare" för att fira vår triumferande seger ikväll......huga...säger som "lill-Kenta".... "detta gäng överraskar till o med mej själv"...... fy fan vilka lirare....... har banne mej börjat fundera.... är det nån gång TIK ska plocka ett SM-Guld så är det nog banne mej nu det kommer ske issåfall för så bra är detta gäng.
klm: Fy faan vad mäktig den är !!!!! Nästan lika mäktig som TIK i kväll. Orion får ursäkta ! Hoppas han får ut en ny ikväll som en seger hyllning till vårat Das Boot lag !
Powerplay för Timrå! Är det nån som ser matchen som kan säga hur matchbilden är? Hockeylive är bra, men de tenderar att mest referera och inte ge nån översiktsbild...
klm: Timrå har gjort en GRYM första period o Frölunda har stundtals varit utspelade...... att VF leder med 1-0 är för mej ett mysterium.... 0-2 till TIK vore mer rättvist... men målen kommer... trust me
Kapanen allt annat än bra ikväll. Kände på mig att det kunde komma en sån här plattmatch nu.....lika bra att det får rinna iväg här nu så är Kimmo REJÄLT taggad på ons!
Jag skyller allt på Roland Engström i ST! Han fixade linserna, men hur fan kunde han tippa TIK som vinnare, han om någon borde veta att neggotips i Sundsvallarn betyder seger. Skärpning på onsdag, Roland! Dissa Timrå så får du en bortaresa till...
Håller med... "Idioten" tippade 1-3 eller nå´t! Själv gjorde jag allt för att vi skulle vinna, d v s förnedrade mig själv på olika sätt... Till ingen nytta! Men har man alltingt emot sig, så...
Man är mer än lovligt förbannad! Först torskar mina italienska favoriter från Milano, då de har ett kanonläge att gå ikapp de svartvitrandiga idioterna från Torino... Och nu detta! Återigen ett gäng svartvitrandiga idioter inblandade, förvisso...
Hon var fan inte hemma ikväll. Jag kollade alla fönster, men det var mörkt överallt. Jag ringde på, men ingen öppnade. Jag fluktade i brevinkastet, men det var tyst som i graven. Kanske kom hon hem senare under kvällen, men då var det ju redan kört...!
Ni har då varit för härliga alla skribenter här på TIKs HS under kvällen när en annan har varit ute o tagit en o annan "stänkare" för att fira vår triumferande seger ikväll......huga...säger som "lill-Kenta".... "detta gäng överraskar till o med mej själv"...... fy fan vilka lirare....... har banne mej börjat fundera.... är det nån gång TIK ska plocka ett SM-Guld så är det nog banne mej nu det kommer ske issåfall för så bra är detta gäng.
SKÅL!! o in i dimman!!!