1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Djurgården - Timrå IK 2008-10-07

« · 1071779 · » Till forumet


Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Cartman: Faan..Detta kommer inte att gå.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
superfalle: Hynning stog det på swehockey iallafall,men skit i vem som gör bara nån gör nåt.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Dom skjuter ju inte!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
superfalle: Mäkiaho är då en rätt lyckad värvning tycker jag... Han o Wandell har överraskat mycket positivt... i synerhet Wandell
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
nu äre bara mål som gäller.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Nu får vi PP. Gyllene läge att kvittera!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Foyn: fast det var väl lander va
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Foyn: Hynning.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: tycker du inte mäkiahlo är en lycked värvning ... hur tänker du nu
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: tycker du inte mäkiahlo är en lycked värvning ... hur tänker du nu
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Foyn: Hynning enl. expressen.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Vem baljade för Timrå ?
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Jensen_12: Domaren är lite eljest, han tog inte ut #17 nu heller :)
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Kom igen nu fööö faaan ! Make my day...
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Ooh nu ar det nara ett mal igen ^^ Kampa mer!
Kommentera


Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Hur kan han på radio sporten påstå att pucken studsar olagligt på egen spelare ????????????????????????????
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Rooster23: Hög klubba, men det blev dömt mål!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Rooster23: Nu blev det ju inte det. Kom igen nu, kämpa Timrå!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Hur kan det bli bortdömt???????
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
YES!! Kom igen nu da, kampa vidare! ^^
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
MÅL!! 2-1!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
timråhjärta:
Håller med dig helt. Efter NHL är det precis som om det inte spelar nån roll. Inte rätta tändningen alls!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
fighter:

Ja, jag kom inte in förrut idag
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
lungan:
Hedström??
-Han är ju så över så det finns inte just nu. Han skulle behöva få tillbaka sitt humör och sitt jävlar anamma.. var är "Hetström" ... Den Jonte vi ser nu (oftast så missar jag att han ens är på isen) är en vansinnigt blek kopia av den som vi först såg på isen i Timrå. En ung man med stor spel lust, älskade att smälla på lite, stod upp för en fight, eller letade en för den delen.. gav mycket energi till laget därigenom...och nu då??? Slätstruken, medioker med några få stunder då man ser honom....Byt ut honom eller få honom rejält jäkla förbannad innan han kliver in på isen vet jag!!!

Roligast att se i Timrå nu är väl "Bollibompa kedjan" (måste vara Vikegård som kommit på det fyndiga uttrycket) Älskar att se Pääjärvi, axelsson och lander. De är så fräcka, vågade och frammåt. De vågar verkligen gå fram och försöka sig på allt möjligt, säg bara pääjärvi´s mål i underläge!

Men som sagt, flera Matcher nu så ser man mest bara dessa unga talanger med galler, susa fram över isen med fart på fötterna och de andra rutinerade ser ofta sega ut, passar en gång för mycket, ska göra det så snyggt... det är ju bara att nöta på, få in pucken i mål!

Dessutom vill jag säga: klona Wandell och gör flera som honom!!!

Snälla , låt grabbarna vinna ikväll... låt de ta igen i tredje perioden...men det är väl att hoppas för mycket!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Foyn:

Ja, det är snudd på kris!!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Frella: värvningen av Lehtonen läste jag ngn stans att det var nubben som låg bakom,Wandell tror jag Nygge fixade hit själv så då återstår Mäkiaho och han är väl inte så jätte lyckad hittils.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Faan nu känner man att man gnäller för mycket,men har rätt att kräva mer av spelarna.

Nån mer än mig som har problem när man loggar in på hs Timrå.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
superfalle:

Tror inte det kommer nån mer back. Har man inte sett backbristen under alla dessa år så lär man f-n inte göra det nu heller!!! Och kommer det nån så är det väl en sarg ut det också!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: japp det har han
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
andyo: klart det måste in en back till .. det tror jag kommer också... och det är ju samma back nästan jämt
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: I mina ögon är han topp tre av ES backar åtminstone. Om man ser till matcher som gäller något och inte försäsongen.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Va fan händer grabbar ! Jag ser inte matchen... 2-0 ?!?! Är det kris??? Skader å skit... Jag vill inte möta Leksand !
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: Tycker vi ser ut att vara tvaa pa varenda puck ikvall.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Visst fasen har backe varit bra men andra målet får han ta på sig... Har han haft klubban i isen så har han ju rett ut situationen..
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Frella: Lehtonen har han varit så jävla bra igentligen???
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: De har ju iaf plockat hit Wandell, Lehtonen och Mäkiaho...ungefär de spelare som håller ES-klass hittills i år förutom Pärssinen, Pyörälä och Hynning.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Ambroo: Haha, jo sant, men backarna kollar ju varken på puck eller motspelare. Verkar sitta nå jävulskt snygga brudar hööögt uppe på läktarn nånstans.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
falo:

Ja, definitivt!! Backar som Robin och Lotvonen håller knappt div 1 klass. Kan ta mig fan inte slå ett pass förutom längs sargen. Frigren håller ut armen och styr undan en 25 kilo tyngre Lotvonen och sätter pucken!! Sedan har Skoogs varit hur dålig som helst. Sebastian kan man inte begära mera av kanske. Som jag ser det så är det, tragiskt nog, ett par 91:or som skapar det lilla som finns!!!!!!! Ska man falla på Persinen och Lehtonen, ja då får man börja fundera på att göra nåt i ledningen. Finns inte ett enda uppspel, utan över röd och dumpa!!!! Man kan inte skylla på att man är kort på folk hela tiden! Dom som spelar måste kunna skapa nåt ändå!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
uhahl: Linkan vettu, försöker spela iskall och avvakta.


AGERA!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Utan Lehtonen håller Timrås försvarsspel låg ES-klass. Med Lehtonen helt ok. Tror att Skogs, Persson och Erixons bedrövliga spel i egen zon smittat av sig även på de defensiva backarna för just nu gör alla sex lika många enkla misstag. Vi ser ut som Frölunda.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Cartman: Linkan/Robban vad har de gjort hittils,NADA
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Per HApps: Amen
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Ja vad ska man säga om man analyserar matchen så här långt första perioden godkänd ändå även om det finns mer att önska andra perioden helt värdelös backarna håller allsvensk klass i denna period samt innefektivt offensivt spel. Den enda jag kan ge beröm åt denna skit period är Backe utan honom hade de lika gärna kunna vare 5-0. Nä skärpning nu inför tredje och börja spela hockey och våga göra skitgörat. VISA HJÄRTA. FORSA TIK
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07

Ambroo:

Backbristen lyser igenom, bigtime.

Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Cartman: Jag tror inte det går över en natt att köpa/låna en back, tyvärr.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Lemmy: Han ska ändå aldrig släppa in tvåan. Dessutom så rår han för mycket av farligheterna själv då han släpper retur rakt ut på i stort sett allt.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Är linkan helt jävla handlingsförlamad??

In med en ny backjävel för i helvete!!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Jensen_12: Beträffande 5mot3 är jag definitivt inte överens med dig. Det är bara bra om det blir mål eller om man har en sån jävla otur att pucken tar på ramarna och dansar på mållinjen. Det va inte bra spel där enligt mig alltså.

När det sedan blev 5mot4 så finner ja inga ord för att beskriva vad som hände.
Kommentera

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Tur vi har en landslagsmålvakt i buren, Backe ser bättre ut än någonsin. Lite synd om honom när han har så lite hjälp bara.
Kommentera

« · 1071779 · »