{9386}: Det kommer nog se ut så. Så länge vi håller dom vid kanterna får vi vara rätt nöjda. Ge bort pucken vid offensiv blå får vi sluta med, det blir för jobbigt.
Henrik_Tikare: Det var bestämt redan innan att han skulle avstå denna match. Kanske inte blir match förrens nästa vecka har jag för mig Kapanen snackat om.
Synct: Håller med. Oftast är den enklaste förklaringen den korrekta. Kapanen & Co kände ett behov av att bredda truppen och blev därför tvungen att släppa LaLeggia för att skapa ekonomiskt utrymme. Om detta var rätt beslut eller ej är svårt att avgöra, men jag kommer iaf ge våra nyförvärv en chans innan motorsågen går igång. Betänk andra oprövade spelare som kommit in och gjort en bra insats.
Dubbeld: Nr 10 i tillsammans med Wedda och Hanzl kan bli riktigt riktigt bra.
Lundin får fortsätta centra med EA och Walli på kanten. Två starka och snabba på kanten. Detta kan också bli riktigt bra. EA på kanten och center Lundin har jag efterlyst länge. Läser Ante HS?
Öndulat: Man kunde ju inte undgå att missa videoklippet på när Jonte va liten grabb och körde landhockey och den som stod målis hade en Timråtröja med Zetterberg nr 20. 😍 Syster Johanna Dahlén är det nog nu när jag dubbelkollade. Vet ju att hon är Timråit sen barnsben. 😎