Brodda13: Kräks lite när det är match i Aladdin-asken. Plastigt lag, sämst klack, själlös arena och Östergötland. Lägg till sämsta kommentatorn på det... Hua mig
Villervalla: Lär bli tight och det har ju gått otroligt bra på sistone så det är kanske dags för en smäll… Men jag har en go känsla, Hanzl tillbaka och Pääjärvi börjar få upp ångan och vill visa vad han går för
Så kan man också uttrycka sig, Jenna Jameson skulle gilla ditt inlägg, läste hennes självbiografi för ett tag sedan, då säger hon. " storleken har ingen betydelse, den kan aldrig blir för stor "
En match som gjord för att komma ner på jorden lite. Känslan är att vi inte kan förlora. Vi får tillbaka Hanzl och brottas med lyxproblem, ett redan darrigt LHC saknar flera, bl.a storstjärnan Fantenberg. Mao slår vilja klass ikväll, vi torskar med 2-4
Andersson: Pääjärvi, Hanzl, Pettersson skulle vara intressant att testa någon gång. Pääjärvi är bra på att böka framför mål och Pettersson har svårt att få till direktskott på Dahléns pass.
Dubbeld Enda kluriga nu är hur man ställer upp päpä ... 1. Wedin -Lander -Dahlen 2 . Hartmann -Hanzl -Pettersson ????? eller Pääjärvi , Lundin , Walli ????
{9386}: det roliga, och läskiga, med SHL denna säsong är ju att om man spelar bra så kan man slå alla lag, spelar man sämre så förlorar man mot alla lag. Lite kontrast jämfört med allsvenskan där man kunde glida på en skridsko och ändå förnedra Almtuna med typ 3-4 måls marginal. Är Timrå påslagna ikväll så vinner vi. Det skulle, bortsett från plumpen mot Brynäs, ge oss en helt overklig winning streak. Av den anledningen misstänker jag att det blir torsk idag så att vi kommer ner på jorden lite.
Dakkan: har bokat två ståplats redan. Kommer bli lapp på luckan den matchen. En helweekend i Sundsvall på hotell två nätter. Äta gott och göra stan och skrika på ståplats👌
KulltorpsOlli: Ja sen lite till Nubbens försvar så hamnar han i ett rätt knepigt läge. Flertal lag suktar efter spets men marknaden är kruttorr. Tyckte folk att vi gick hårt åt Nubben och hade för höga krav så är det inget mot vad han ställs mot i en förening som HV.
Montén Python: gör Friej det kanonbra och drar efter 1 säsong så är det också bra. Det betyder att vi fått en bra spelare väldigt billigt. Allt handlar inte om ersättning. Ser inte det onödiga med värvningen.