Måste berömma Kalle K alltså, med tanke på dom 2 senaste säsongerna och med hans skador har han kommit igen och har hittills gjort 3+11 = 14 poäng, kul för Kalle riktigt skojj.
65selander: tackar så mycket för tipset,men canal plus funkade inte och svt hade ingen film från den matchen,jag får väl vänta på st tv men då får nog vänta dom brukar inte vara snabba med att lägga ut bilder. men vänta nu kanske fbk hemsida.
fighter: Vilken webläsare använder du? Själv kan jag inte titta på highiligts från canalplus och hockeyligan i mozilla. Däremot fungerar det utmärkt i vanliga internet explorer. Vilken använder du?
Kerstin_k: Det verkar uppenbarligen inte som om jag klarar av att stava highlights ordentligt i mozilla. Märkligt, det funkar också perfekt i explorer ;-)
Kerstin_k: En liten förklaring till att det gått halvtaskigt för RJ? Hmmmm... Hoppas att han träffar lite fler kompisar. Ni som bor däruppe kan väl bjuda ut stackaren på en pilsner eller nåt...
Abron: O´Learys i Timrå var det ja...efter att ha väntat i 80 minuter på maten så fick mitt sällskap nog och gick hem och såg sista perioden...Tråkigt då jag verkligen unnar Vivsta en riktig sportbar som komplement till pizzor, kebaber och fyra små rätter. Fråga: Är det alltid så här kasst eller var gårdagen ett 'olycksfall i arbetet'?