Nyss hemkommen från TIK och skoterraggarland. Sportlov och så mycket skotergasning att man är helt skinnflådd i högernäven. Givetvis så missförstod frugan det hela när man återkommer till södern och visar sin valkiga och skinnflådda högerhandflata...
- Åhhh, har du saknat mig så mycket?
Märkligt.
Trevligt att åter få beträda den heliga marken runt templet i Timrå. Kul att få se religionen slå gröthalsarna från Malmö med 4-2. Visst var det lite glest i templet? Men många verkar sitta och pilla med konfetti, sy på storflaggor och möjligtvis vässa sina sångröster till den fräcka kvalserie som dukas upp...
Linköping, sov i ro! Hetast i Sverige blir Timrå IK som går på vatten mot nästa års elitserie. 1500 mot Leksand!? Frågan är inte OM, utan hur länge jag kommer att vara där... Frågan är hur stora hål isen dom kommer dragande med i år?
Bra att folk tar med mycket konfetti... Det kan behövas stoppas i öronen om knätoffsarna ska plåga oss med Mengeleinspererad folkmusik...
Smokey: Satans oförstående fru du har, blir väl så sedan hon fått suttit hemma ensammen tror du och pillat med musen,,,,
Ang, Leksand så är det rätt lungt ska själv ta med ryggsäck och liten stol och pirkställning, Några gädd saxar med kanske vad vet man,,,,Men tanken kommer då till att man måste ha agn i form av mört och task j-la mörtar finns det gott om så det ska väl f-n inte vara någe problem,,,,
Bara jag slipper knätofs rallye kalle på fela så är jag nöjd, så kan man sitta där och göra visst nappar det part 2, med olika "bra" recept för en själv för lyckat fiske och lugnande för nerver,
Synct: Ett tips till alla som eventuellt stör sig på någon person på forumet. Svara inte på inlägg från den personen, då lovar jag att saker lugnar sig.
För övrigt, lite väl mycket pajkastning här inne för stunden tycker jag. Läs ovan tips för trevligare forum!
mycket skotergasning att man är helt skinnflådd i högernäven.
Givetvis så missförstod frugan det hela när man återkommer till
södern och visar sin valkiga och skinnflådda högerhandflata...
- Åhhh, har du saknat mig så mycket?
Märkligt.
Trevligt att åter få beträda den heliga marken runt templet i Timrå.
Kul att få se religionen slå gröthalsarna från Malmö med 4-2. Visst
var det lite glest i templet? Men många verkar sitta och pilla med
konfetti, sy på storflaggor och möjligtvis vässa sina sångröster till
den fräcka kvalserie som dukas upp...
Linköping, sov i ro! Hetast i Sverige blir Timrå IK som går på vatten
mot nästa års elitserie. 1500 mot Leksand!? Frågan är inte OM,
utan hur länge jag kommer att vara där... Frågan är hur stora hål
isen dom kommer dragande med i år?
Bra att folk tar med mycket konfetti... Det kan behövas stoppas i
öronen om knätoffsarna ska plåga oss med Mengeleinspererad
folkmusik...
Suport your BIG RED machine!