Måste säga Walsson växt i mina ögon. Respektfull när han står och pratar med Ante och gör en fin hälsning med Dahlén när han får priset som bäste spelare. Fortsätt så Walsson. 👍
Lub: Jo har tänkt att säga det innan med, Fredric Andersson har jag gillat sen tiden i Västervik då jag kollat dem live en del. Ödmjuk och hjärtat på rätt ställe. En värdig motståndarkapten helt enkelt. 👍
Olli Hahl: Zetterberg står och smilar som en farsa som just sett grabben eller tjejen sin avgöra en final…Lander, såg ni blicken? Han såg övertygad ut. Riktig laserblick.
{297}: Har en känsla av att Lander spelar med oss i SHL nästa år. Lundin lovade att han blir kvar nyss hörde ni det? Skulle tro att Dahlen blir kvar också. Underbart!
Fy fan vad härligt, är egentligen från Stockholm och håller på Djurgården, men har tillbringat mycket av min barndom i Timrå och Timrå IK har blivit mitt andra lag. Det känns helt fantastiskt att se dem i SHL igen, det kommer kännas lite konstigt med mötena mellan DIF-TIK haha MEN FAN VA UNDERBART! :D
Fortsätt så Walsson. 👍