Herminator: Apropå Nordkoreas undanflykter. Jag citerar Kalle Hellberg i intervjun i pausen: -"Vad skiljer denna match från Luleå och Skellefteåmatcherna?" -" Det är högre tempo i denna."
Woody Jokinen: Ja ni spelar otroligt bra ishockey med tanke på det är eran första match för säsongen. Vi får nog träna lite mer ni har ju fått behålla stommen men vi har väl 17 nya. Men det skyller jag ej på ni är och har varit klart bättre hela matchen kunde lika gärna trillat in någon mer puck.
Jag kan rapportera från Nordkorea att Modo är nedtränade och inte lika taggade som Timrå. Det är förklaringen just nu. Den här analysen kan ändras beroende på hur matchen utvecklas.
Jensen_12: Haha. Underbara kommentatorer. De lyckas hitta en koppling till Modo på alla i hallen. Jobbade inte hans mormor i sin ungdom på matbespisningen i skolan i Domsjö? Och nu gjorde stjärnan mål! :)
Silly: nja, är uppbokad kl 21...och vissa källor säger att Sture fortfarande har några sidor kvar. Vågar nog inte riskera en hunka och sen bara få se 1a perren.
Timrå Isstadion: Westfelt är ingen dålig center.. absolut inte. Sen kan man alltid tvista om att han är en offensiv center nog för en första . Men det finns säkert andra saker som väger upp..och han kan säkert göra en riktigt fin ... | Läs mer
-"Vad skiljer denna match från Luleå och Skellefteåmatcherna?"
-" Det är högre tempo i denna."
Case closed...