Tikkare: Fast Tomas Ros finns väl inte, på riktigt? Han är väl bara en satir av hur en random person får möjlighet att skriva i riksmedia och låtsas vara kunnig i sitt ämne? t.o.m kalla sej journalist
Woody Jokinen: Jag är själv väldigt svag för den kedjan. Jag är rätt säker på att de har mer i sig än att bara gneta. Sån j-a fart och intensitet de har!
stoff: Flopp? Om man trodde att han var NHL-mässing så, javisst. Jag tror att han blir viktig med sin inställning. En ersättare till Lill-Challe men med betydligt bättre avslut.
{8839}: En effekt av det lär ju vara, såvida våra serier klarar av att genomföras, att de som lånat in NHL-spelare kan få nytta av dem betydligt längre än vad som tidigare sagts
{8839}: Din sanning har aldrig stämt överens med verkligheten, mig veterligen. Så du kan lika gärna sluta kommunicera ut den. Ge oss bara din tro istället. :-)
{8839}: Allt löser sig Clay. Det gäller att försöka se saker lite positivt, och inte bara måla allt i svart. Prova själv så får du se. jag väljer hellre att se att: *Vi har ett kanonlag i år som kommer att slåss om SHL platsen. *Lodins incident kommer att ge mycket positvt i slutändan. *Laget Timrå IK trivs som fisken med varandra *Vår nye VD känns mycket bra *Timrå har förbättrat mediadelen
{8839}: NHL bossen orolig ..vet inte om ligan blir uppskjuten igen , ett datum för start är satt den 1 December men det kan lika väl bli ändrat till Januari eller längre fram . Kan det påverka Sveriges hockeyn ligor på något sätt ?
Charliejfz: Och det går säkert även tungt för företagen med ekonomin , man kan undra vilka som går omkull först . En sak är säker det blir jäkligt tufft på slutet av denna säsong både med pengar och platsen till SHL.
Charliejfz: man får väl tigga av supportrar, går ju att värva spelare via tiggande än så länge. Men märkliga tider vi lever i. Hoppas det återgår till det normala snart igen, men lär väl dröja nån säsong till
lungan: Själv tycker jag det är svårt att glädjas. Känns som att klubbarna sticker huvudena i sanden, om inget drastiskt händer kring beslutet om publik å det snaraste kommer det här bli en säsong som kraschar. Tror som Wikegård att en hel hög med SHL-lag dukar under innan jul isf, resten under vårkanten. Och det lär ju inte se bättre ut för HA-lagen även om kostnaderna är lägre här....
Dä rinn fortfarande lätt sen igår i strupusligen!!😂 Vi pissa lätt tä Elitserien i vår!!🤟🎶🍹🍻🍾 Ida går Lönnå för fullt på grammofonen. Skål tamjefan ikväll rabbuslingar!!