Tikkare: Har inte sett hela perioden men tycker det är ett ruggigt bra tempo på era gubbar, och det syns att ni kommer ha ett giftigt PP i år också. Klasskillnad mellan lagen hittills.
Woody Jokinen: Störde mig otroligt mycket på Lerebäcks dumma utvisningar förra säsongen, kul att se att han mognat på sig under sommaren. Tur att det är försäsong. MEN MEN. Totalt hjärndöd utvisning.
Rallarn: Ja, lätt att det slår över när en snorunge kommer och ska tjafsa helt oprovocerat. Lerebäck gör mycket bra saker, men han måste jobba på sitt humör och psyke, mest utvisad ifjol, och 98% var bara såna här korkade grejer, inge utvisningar som hindrar motståndarna från att göra mål direkt.
Woody Jokinen: Samma här, vi är det bättre laget än så länge, Är ju deras Nhl spelare som gör att dom är med i matchen, skönt att han Grundström bara blir kvar tills november!
Synct: Äh, grabben är 20 bast samtidigt. Jag köper att det går att gnälla på någon tvåa här och där men det är samtidigt priset av att ha den där sortens back i laget. Han spelar aggressivt hela tiden och klarar av att vara väldigt hård trots att han inte hunnit lägga på sig speciellt många kilon.
Folk gnällde utav helvete på Didrik Strömberg också, sen lyckades han till slut att hitta sin nivå när han var 23-24 år. Lerebäck kommer nå dit betydligt tidigare än så.
Bra match... synd på alla utvisningar. Lövens PP är väldigt bra. Synd att vårt inte är riktigt bra... än. Ohre har gjort 2 misstag kan jag väl tycka. Grundström i Löven är en klasspelare... bra om han lämnar i November. Nä... mycket bättre inställning av Timrå än förut. Bra signaler inför seriestart... att det bara är inställningen det egentligen hänger på.
Knylan: Angående Liss så står han i målgården efter avblåsningen , tycker att han har inget alls där inne att göra i målgården , det var det Lerebäck ville visa .
Woody Jokinen: Ja men det kommer, Dahlén kommer lägga upp några fina till han framöver, måste även berömma Lodin, fan vad bra han är och visar verkligen att det som hänt inte kommer påverka, tror inte många hade klarat av det som han gör nu , kommer bli otroligt roligt att följa honom i vinter!
Knylan: Jag tycker Lerebäck sänder otroligt bra signaler, Det kan väl aldrig vara godtagbart att Liss ska få åka in i målgården och spraya ner Ohre samt stå i hans område?
JoseGonzales: haha olle liss sprayar medvetet ned ohre och lerbäck visar att det inte är okej. Sedan får olle liss spader och hoppar på timråiten efter signal och björklöven får pp. Logiskt?
JoseGonzales: Lerebäck får charging, Liss ställer sig upp åker attackerar Lerebäck(charging), båda småpucklas lite och åker för fighting. Resultat 2 min pp Björklöven.
Väldigt imponerande period av er, detta är bättre än i matchen ni vann mot oss med 4-0 samt långt bättre än i den andra mot oss och mot mora.
2-1 i underkant och ni pressar sönder real löven.