Patrick Polly: Skulle inte kunna svälja en förlust mot Stora starka Linköping men nu räddar allas våran Micke Lind ledningen 13 sekunder före full tid.
gud: Det var samma sak när vi mötte Linkping. Inte blev det bättre av att domaren helt slutade ta utvisningar i tredje perioden oavsett hur mycket Linkpingarna än hakade, höll fast och hängde som ryggsäckar på lulingarna.
Då var det snart dags igen och det väl bara att hoppas att "Las ketchupeffekten" håller i sig.. Så jag vill bara säga det att vi vinner med 4-1 ikväll.. Lall On Lall On..
Välkommen alla TIK:are till Kempehallen den 19/10 ta med ett glatt humör..jag kan inte garantera att ni åker hem med detsamma.. :::::::::MoDo Hockey::::::::: Kom ihåg att lyckan vänder!! snart..........
Haha, vad hästen skiter och fjollorna skriver det lägger jag i samma hög;) Han glömde nog att korrekturläsa detta innan han publicerade det. Kvittera när man reducera osv....Halleluja om vi skulle drabbas av en massa syndrom också nurå.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer