Amb-41: "...å boorken som sa att Timrå skulle ligga sist....man undrar hur mycket hans ord är värt egentligen. Ja menar, karln har juh varit förbundskapten i Norge, å fått SPARKEN därifrån dessutom...."
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:............ Fy fan va skönt!!! vilken jävla sista period *andas ut*o vilken jävla passning av Krykov på sista målet... nu blire Harrys o lagfest!! ;O) party up
IceMaster: Ni é säkert jätte glada att det går så här för vårt kära DIF. Men jag ska säga er, det är en början. Det är något lag som har otur att få en dålig start och andra har tur att få en bra. annars skulle inte tabellen funka! Djurgården kommer komma igen. Föresten är det bättre att stiga upp i tabellen än att sjunka. Det är fet med collt gjort av laget då. men DIF är inte på topp för till fället, de villar. De é fortfarande Stockholms stolthet. Sverige mest framgångs rika förening. Mesta Mästarna Djurgården. Det kommer du alltid att va i all evighet.
difzi: Sveriges framgångsrikaste förening? Djurgården är ju inte ens anrikt längre. Ombildningen för drygt 10 år sedan gör att dagens paroll Mesta Mästarna känns väldigt förlegad. Att man startat årets Elitserie som man gjort och idag befinner sig i ett mycket prekärt tabelläge är ingen tillfällighet. Djurgården saknar en riktigt stabil målvakt och har inte värvat någon poänggörare. Studera interna poängligan från förra säsongen och du förstår vad jag menar. Inte underligt att ishockeyn är på dekis i Stockholm. Strax över 4000 åskådare i eftermiddag. Pinsamt.
O Raja... fan, han har juh en bössa... o nu vågar han skjuta =) 2 mål på 5 matcher... jämfört med 1 mål förra året... fan det ser bra ut!!!!
Och Difzi.. jag är inte skadeglad över DIF... men tycker att det är bra att AIK åkte ut... intresset för hockey finns inte längre i huvudstaden!!! + att det blir en sport som blir LITE mindre sthlm inriktad (Det är bara STHLM som gäller för Media vilket är tråkigt... så är det i fotboll också...)
Forza Timrå... O hoppas Giffarna gör samma bedrift imorrn mog Malmö!!! vem fan är Ijeh?
IceMaster: jag menade att inte ni va direkt skadeglad...kopierde från frölundas...de har där med gjort något men inte ni än. vart glad att det va aik som åkte ut och inte ni. ni har blivit starkare i år, ni är värda ett sm.
Ni bara fortsätter att imponera. Att vända från 0-2 till 5-2 är oehört bra, även fast mif'arna skyller på skador mm. Jag ser iaf fram imot clubens matcher, ssk på tisdag och självaste serieledaren på torsdag.
23 timmar till nedsläpp... :-))) Längtar redan, har betalat hockey-live över nätet så att man bara kan lobba in och lyssna i morgon.
Hade förhinder att gå i lördags och kom hem mitt i matchen ovetande om resultatet.... fick reda på att Malmö ledde med 2-0. Klickade mig vidare till hockey-live för att lyssna... "Telia ville ha betalt, slut på gratis lyssnandet" Jag sket i att betala, var lite less över resultatet, och alla vet hur det gick, Vi vände och vann!
Tänker inte göra om detta misstag så nu är det framförhållning som gäller, alltså det är betalat och klart. Bara att logga in och lyssna om 23 timmar :-))))))))))
Amb-41: Nää, du skrev att du sket i att betala och dom vände och vann och då menade jag (skämtsamt) att om du "sket" i att betala även den här gången så skulle dom vinna.