1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601834 inlägg · 6213 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
Frasse: Nu är det klart... 5/4 och 3.15 kvar... skönt med 3 nya färska poäng...

4053 åskådare i Globen. Pinsamt!

Amb-41: "...å boorken som sa att Timrå skulle ligga sist....man undrar hur mycket hans ord är värt egentligen. Ja menar, karln har juh varit förbundskapten i Norge, å fått SPARKEN därifrån dessutom...."

boffum: Med dagens upphämtning blir det en rolig resa ned till Leksand och ytterligare tre poäng.

5-2 matthiasson

bucken: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Frasse: Citat Christer Jonasson

bucken: nuuuuuuuuuummmer 29

Härligt Mackan!

Frasse: Det är inte bara därifrån han har fått sparken, han är nog den sk. hockeyexperten man skall lyssna minst på

Matthiasson! 5-0 i sista perioden, jo ja tackar!

Johan J: önskar jag kunde följa med till Leksand.... hmm ska först och främst bli medlem i supporterklubben tror jag.. :-)

Frasse: Han är rolig krister jonasson... kommer ihåg från KS-matchen när vi gick upp...(CD)...

Amb-41: så sant så sant...

Utvisning jindrich

Kan inte vara mycket kvar nu va?

Amb-41: sluuuuuut

bucken: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

5-0 i sista fan va bra

Tycho: krister jonasson är bra... till skillnad från "experten" Boorken... tyckte faktiskt han var bra en gång i tiden... har ändrat mig nu...

Tack för det Timrå!!!!!

bucken: Så det blev 5-2 otroligt

det är kul att vara Timrå supporter dessa tider.....

bucken: Ska bli väldigt intressant att höra hur MIF:s pajastränare förklarar den totala hopklappning hans lag genomgick under tredje perioden.

Fortfarande serieledning 13 +

Johan J: skyller säkert på domaren... nej just ja, det är Wikegård som alltid brukar göra det... oavsett hur mycket de förlorat med...

Straffar lule - frölunda

Skönt att vi visar att vi kan vända matcher oxå. Det är vi inte bortskämda med.

15 poäng närmare att slippa kvalserien!

Patrick Polly: Vilket härligt Gäng!!! Timrå Timrå

Johan J: En fundering med anledning av din kritik lite tidigare i tråden - när tycker du att kvart i fem-ekot ska sändas istället...?

El Maco: Vad sägs som kvart i fem - på morgonen?

El Maco: Du har helt rätt

Minmy:

Just kommit hem från machen

H E L T O T R O L I G T ! ! ! !

Red Rocker: Visst är det skönt att vara en Timrå fan?

Red Rocker: Utveckla gärna för en nollåtta som inte följt matchen.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:............ Fy fan va skönt!!! vilken jävla sista period *andas ut*o vilken jävla passning av Krykov på sista målet... nu blire Harrys o lagfest!! ;O) party up

IceMaster: Ni é säkert jätte glada att det går så här för vårt kära DIF.
Men jag ska säga er, det är en början. Det är något lag som har otur att få en dålig start och andra har tur att få en bra. annars skulle inte tabellen funka!
Djurgården kommer komma igen.
Föresten är det bättre att stiga upp i tabellen än att sjunka. Det är fet med collt gjort av laget då. men DIF är inte på topp för till fället, de villar.
De é fortfarande Stockholms stolthet.
Sverige mest framgångs rika förening.
Mesta Mästarna Djurgården.
Det kommer du alltid att va i all evighet.

// Den togna Djurgårdaren.

ps. det va duktigt gjort av er.

difzi: stockholms stolthet....??
å ändå bara ca 4000 på dagens match...
hockeyn är död i stockholm...

difzi: Sveriges framgångsrikaste förening? Djurgården är ju inte ens anrikt längre. Ombildningen för drygt 10 år sedan gör att dagens paroll Mesta Mästarna känns väldigt förlegad. Att man startat årets Elitserie som man gjort och idag befinner sig i ett mycket prekärt tabelläge är ingen tillfällighet. Djurgården saknar en riktigt stabil målvakt och har inte värvat någon poänggörare. Studera interna poängligan från förra säsongen och du förstår vad jag menar. Inte underligt att ishockeyn är på dekis i Stockholm. Strax över 4000 åskådare i eftermiddag. Pinsamt.

Djurgården kommer att få det mycket svårt iår.

O Raja... fan, han har juh en bössa... o nu vågar han skjuta =) 2 mål på 5 matcher... jämfört med 1 mål förra året... fan det ser bra ut!!!!

Och Difzi.. jag är inte skadeglad över DIF... men tycker att det är bra att AIK åkte ut... intresset för hockey finns inte längre i huvudstaden!!! + att det blir en sport som blir LITE mindre sthlm inriktad (Det är bara STHLM som gäller för Media vilket är tråkigt... så är det i fotboll också...)

Forza Timrå... O hoppas Giffarna gör samma bedrift imorrn mog Malmö!!! vem fan är Ijeh?

IceMaster: jag menade att inte ni va direkt skadeglad...kopierde från frölundas...de har där med gjort något men inte ni än.
vart glad att det va aik som åkte ut och inte ni.
ni har blivit starkare i år, ni är värda ett sm.

//trogen djurgårdare.

Ni bara fortsätter att imponera. Att vända från 0-2 till 5-2 är oehört bra, även fast mif'arna skyller på skador mm.
Jag ser iaf fram imot clubens matcher, ssk på tisdag och självaste serieledaren på torsdag.

Lycka till i serien.

23 timmar till nedsläpp... :-)))
Längtar redan, har betalat hockey-live över nätet så att man bara kan lobba in och lyssna i morgon.

Hade förhinder att gå i lördags och kom hem mitt i matchen ovetande om resultatet.... fick reda på att Malmö ledde med 2-0. Klickade mig vidare till hockey-live för att lyssna... "Telia ville ha betalt, slut på gratis lyssnandet"
Jag sket i att betala, var lite less över resultatet, och alla vet hur det gick, Vi vände och vann!

Tänker inte göra om detta misstag så nu är det framförhållning som gäller, alltså det är betalat och klart. Bara att logga in och lyssna om 23 timmar :-))))))))))

TIK-POWER

Amb-41: Då kanske du inte skulle ha betalat den här gången heller..? :-)

Hälge: Du tror att om jag lyssnar eller ej beror på hur Timrå spelar...?

Amb-41: Nää, du skrev att du sket i att betala och dom vände och vann och då menade jag (skämtsamt) att om du "sket" i att betala även den här gången så skulle dom vinna.

« · 129628 · »