badger: Jag instämmer....Det var en RIKTIGT KUL läsning.....man bara myser för varenda ord som skrevs är sant....Det var en riktig plågsam historia för Modo,men det finns 10 andra lag som oxå kommer att få en plågsam historia i årets Elitserie... FORZA TIMRÅ IK.....på torsdag får Färjestad en plågsam historia när de möter Timrå i ladan och på söndag Södertälje i Scaniarinken....de bara rullar på... Timrå IK är på väg mot slutspel i år och på deras väg kommer många lag att få en plågsam historia....
Nike89: Tror faktisk dom tar poäng idag och Zetterström gör pyts och Hansson håller tätt, tätt hoppas jag Freddan håller annars blir det förlust för TIKarna, tror på målsnålt ett poäng vore kanon för SSK är svåslagna i Scaniarinken hoppas dom får de stöd dom behöver.
Kulltorp:Först av allt ska du se länk tycker jag. Sen jo gärna det är ju ni som utnyttjar att vi allmänt är en sämre klubb så era juniorer ska få speltid.Det var inte min idé. Sen är Andreas Berglind grym!Annars är Niklas Zetterström från början från oss.Tägström gör indianare,Hansson passar fel så att motståndrarna får målchanser,och Zetterström står och kollar på. Jag bryr mig inte vart spelarna kommer i från.Tex Sjöberg och Jimmie Lindström är några av mina favoriter.
Svår match idag, men glöm inte att "Vi är Timrå-och vi ger aldrig upp"!!. Andra och tredje perioden är kvar...
Jag tror att resterande matcher, liksom denna, innan uppehållet blir tuffa. Två hemmamatcher där publiken kan piska upp lite stämning är nog vad som behövs.
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer