actionleif: Därimot så kan vi skandera " Robban " i morgon. Han kommer att spela några byten eller så mycket han orkar, då fortsätter det på den inslagna vägen då, en skadad kliver av och en kommer tillbaka...
TIKbiff: Nä, har inte lyssnat på radiosporten eller läst någonting har befunnit mig mol allena i en kåta. Naken o ingen eld för att Timrå skulle vinna. vet ej vad som hänt! Det är kallt som klåen i kroppen nu.
TIKbiff: Mmm hade inget att göra så jag karvade in några tallar på överarmen med fickkniven. Ganska snyggt om jag får säga det själv. :)) Imorgon blir det Modo kross varför skulle jag annars pina mig?
Får hoppas att ryktet om Sannys skada antingen är ogrundat eller att det inte är värre än att han är med i morgon. Sannys betydelse för laget, i synnerhet i nuläget, kan nog inte överskattas!
Bara så där helt apropå så är Frans Nielsen uppkallad till NY Islanders vilket känns mycket skoj. Om jag inte är helt ute och cyklar så kan han bli förste dansk i NHL när som helst...
Vad får man höra på Riksradion mitt i natten? Jo, en önskning av självaste Magnus Sjöstedt!!!! Han ville höra P. Diddy aka. Puff Daddy aka. Sean Combs osv. Feat. Faith Adams med I'll be missin' you. Gissa om högtalarna blev varma. Kunde inte tänka på nått annat än Röd/Vit hockeydynamit.
bearkiller79: Tydligen så försökte han i varje fall senare under sin karriär att ändra sitt medborgarskap så att han skulle kunna få representera Danmark.
Men ok, Frans Nielsen har möjligheter att bli förste danske medborgare som spelar en NHL-match
Ambroo: Ok...det har man väl iofs anat i ungefär ett dygns tid nu. Bra då att det jobbas på alternativ. Men för f-n, INGEN TJECK TACK! Jag är less nu, de är inte att lita på! Även om de kommer så långt som till spel i ES är de högst osäkra kort då deras offervilja och klubbkänsla inte är direkt vida omvittnad.
-Gurra-: Det där har man saknat. Puckjäveln ska bara in!
Annars har jag så sakta återhämtat mig från deja vu-känslan jag fick i går med tekning nio sekunder kvar. Det hade varit knäckande att tappa två poäng där. Fan, jag kommer inte att smälta FBK-torsken förrän vi har slagit ut dem i en slutspelsserie.
Man kan ju tycka att Expressen Magnus "Oraklet" Nyström borde ta och bilda sig en egen uppfattning istället för att häcka på HS hela dagarna;
"* Sen har jag retat upp folk i Timrå också. Hur kan jag kritisera spelarnas taskiga attityd, när det gäller att i motgång skylla på alla lagets skador. Vakna upp kära ni - några som framfört exakt samma kritik är Kent Johansson och Kent Norberg."
Ambroo: Mmm.... jag läste också det där om att skylla på alla skador. Jag tycker väl att det var det som alla spelare försökte hålla sig ifrån när det gick som tyngst.
Skarin: Jag känner en så otroligt skön känsla, kan ge mig fan på att det går åt h-vete i kväll efter all denna positiva energi de senaste matcherna....
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer
Fjuppen Nänsen då?