HH: En poäng är ju helt Ok ! men vi börjar bli så vana att det ska vara full pott varje match ... så här sa Kenta före Luleå matchen: - "Självförtroendet är på topp i truppen. Vi känner oss starka men samtidigt vet vi att det är oerhört viktigt att vi visar ödmjukhet. - Det som glädjer mig mycket är att samtliga spelare hela tiden är på tå, hela tiden är väl förberedda inför uppgiften." TREVLIG läsning. Sluta grubbla.. Nu blickar vi framåt !! Ha en fortsatt skön lördagkväll alla TIKare !!
The great one: Efter att bara ha setts till två gånger på ett halvår så kommer ett TGO-inlägg. Det KAN inte vara en slump att namnet Starostenko nämndes för första gången på länge av Marcus tidigare idag...
Suck stön, satan nu är livet slut, undra vart felet var, dommarn eller nageltrång, gud vad jag kommer att grubbla,,,,
En poäng och sedan plockar vi tre av Brynäsarna,,,,,,Alldrig vunnit i Gavle???? NÄHÄ!!!! är man inte gubbtjurig så går väl saker att ändra på man behöver ju inte hålla benhårt på alla traditioner,,,,,
Amb-41: Jag tror det blir sten tufft att plocka poäng av Brynäs borta. Det är bara två ställen vi aldrig vunnit och det är i Gavlerinken och i kinnarps arena.
Skarin: Visst är det så! Nu så får Brynäs se upp! vi åker även dit för att lura av dem minst 1 poäng, men själv så tror jag att de blir av med 3 poäng!
Montén Python: Ja, det har gått fyra omgångar och vi bör nog ha en rejäl dos ödmjukhet inför fortsättningen. Alla lag befinner sig i olika delar av sin respektive process, och styrkeförhållandena kan se helt annorlunda ut om en månad.