Ett dygn kvar till HÄRLIGHETEN startar.....det som jag LÄNGTAT efter sedan i somras......dags att skjuta björnen i bäst av 7 ronder......Kom igen Timrå IK snart är vi i semifinal!!! Lall On Lall On..
Dags att inhandla SEGERSKUMPA och SEGERGARRAR för att nästa Söndag är vi i semifinal.......Heja heja heja Timråååå Timrå IK är dom BÄSTA!!!TIK-LHF 4-1 i matcher.....trust me..
Dags för betydelselös match mot Djurgården ikväll.......jag hoppas bara inte Timrå går in i väggen som Jörgen Brink gjorde 3 km i ifrån mål i GULDläge i VM-staffetten för då kan det gå riktigt illa..
bucken: Skulle inte tro det. :-) Dom är förmodligen besvikna på Luleå som verkar ha glömt och knyta rören idag. Timrå verkar vinna på en bättre inställning. KOM IGEN TIMRÅ!!!
jaha nu närmar det sig nedsläpp. Hmmm 9 POÄNG på tre matcher vore ju bra linköping mycke bra seger, lule´tja en tuff match som vi bör hmmm skall vinna. Som jag ser det så är det bara en bra spelare i lule´å det är Linus. Sedan brynäs sopm måste börja vinna nu för att inte falla allt för långt ner i träsket, MEN inte nu på lördag den matchen ska vi bara vinna, en riktig kämparseger kommer det att bli.
El Maco: 4-2 blev slutresultatet. Andreas Lundin, Lauritzen, Espen, Öhrling, Fagerström mfl vann. Grattis!! Många av dem är riktigt bra individuellt. Fortsätter de seriöst att träna hårt så...
badger: En riktigt bra match av domare Sjöberg till slut.
Andreas Lundin, är han milsvitt från fjolårsformen tro? Borde vara en kille för the mighty bobcats i vår för hjälp i deras jakt på play off och hans egen utveckling.