Bara som lite kul historisk info så om ni kollar på ämne på den här länken så ser ni att jag startade den 2001-11-27 20:29 det är en länk som funkar som en sporre åt TIMRÅ och som vi drar igång varje match.
arf: Enligt kommentatorerna så spelar Timrå smart. Oerhört defenisivt enligt en av dem. Ändå tycker jag det låter som om Timrå har flest chanser. De verkar ofta kunna ta vara på hv's misstag och få kontringar. Målet kom precis på en sådan. Skulle gissa att Timrå följer matchplanen bra.
Ja....11 matcher kvar av grundserien...... Nu rullar vi för slutspel... Nu laddar vi bössan.. Nu fyller vi påsarna och tömmer dem varje match.. Nu kavlar vi upp skjortärmarna så långt d går.. Svett.. Blod.. Tårar.. Kämpa.. Krig.. Glädje.. GO TIMRÅ GO!!!!!!!!!
Det känns fortfarande väääääldigt skönt, såhär några timmar senare.
Bläddrade igenom SSK-forum, de har sina pessimister och optimister de också såklart. Kändes som hemma. De har ju lånat våra klubbfärger också, riktigt mysigt.
Jag måste bara säga att det vr underbart att se att klacken var fulltalig även om resten av arenan såg rätt gapande ut, iaf påmatchbilderna från svt.se.
Ambroo & RocknRolf2: Absolut. Om Frans väljer att stana hela kontraktstiden ut i Timrå kommer vi ha stor nytta av honom. Risken finns ju att han väljer NHL. Nästa säsong kanske han slipper axla ansvaret som förstecenter och kan kanske utvecklas ytterligare då.
Att Regin är en suverän spelare är det inga tvivel om. Med några fler kilon kommer han att vara grym. Jag tror också att han kommer få ännu större ansvar nästa säsong.
Förhoppningsvis får vi använda Regins, Nielsens och Strålmans tjänster ett tag framöver i Timrå. Det är tre unga lovande spelare som jag gärna ser ett par år till i Timrå!
Ambroo: Ja, jag gillar Regin skarpt. Tycker han tar mycket ansvar på isen. Han kommer bara bli bättre ju mer istid han får. Ser egentligen inte nån svaghet i han, en komplett spelartyp!
RocknRolf2: Men du måste väl hålla med angående Regin? Han har redan nu visat vad som väntar, 5 kilo muskler och lite taktiskt kunnade där så har vi nästa storspelare.
Kerstin_k: Frans och Regin tror jag kommer bli nyckelspelare i Timrå framöver. Kanske inte redan nästa säsong, men året därefter?
Frans har klubbtekniken, farten och spelsinnet. Men han behöver utvecklas i det fysiska och defensiva spelet. Ibland slår han väl många blindpass också.