1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601946 inlägg · 6212 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
schläbentz: Roligt. Warg fick duktig med beröm och Svensson fick målet. Härligt!

Yes 2-2

Yeah...2-2

ståpäls: ja just det.. typ 83 poäng då

Kerstin_k: Jag kanske skulle ha ögna igenom bloggen en snabbis innan jag postade den här. Första inlägget handlar nämligen om Oscar Sundh. Ganska rolig läsning och jag är beredd att lite fullständigt på Wikegård där ;)

RocknRolf2: Men i år är det 55 matcher.

ståpäls: Jodå, några applåder blev det allt.

Konstaterar också att Ambroo hade rätt angående powerplayuppställningen. Det blev Strålman och Lotvonen som, i alla fall i dag, startade i PP. Roligt att höra att Timrå spelar powerplay efter instruktionsboken, det blir otroligt viktigt i år.

Vidare kan jag bara tipsa om länken. Allas vår Wikegård kastar sig in i konsten att blogga. Inte läst något där ännu, men nått av värde lär man väl hitta där.

Jag tyckte att jag hörde några spridda applåder när TIK gjorde mål.

Kerstin_k: Mange Nilsson. Trevligt!

Kerstin_k: Jodå, Magnus Nilsson hängde den. 6 minuter in i 2:a perioden.

Kerstin_k: M Nilsson

kungsbacka: Yeah! 2-1 reducerade Timrå till. Men dom sa aldrig vem som gjorde det, eller?

Kvällens match är en axelryckning.. det är på tisdag det gäller! Eller tja, efter 10 omgångar kan vi väl börja se nån trend. En rimlig målsättning är 15 poäng per 10 omgångar. 75 pinnar brukar räcka till 5-7 plats

Leroy: Det är klart som korvspad... vi är timrå ock vi ger aldrig upp.

kungsbacka:
Bara att hoppas att trenden fr SCA Cupen finns kvar!

dr-nix: Kom igen timrå detta vänder vi.

1:a slut.

henrik: 2-0 saik

henrik:
Saik 2-0

vilka leder???????????

dr-nix: nu sitter 2-1 , 4 mot 5

2-0.

Dream Team:
Danke !

Det låter inte precis fokuserat de första tio minuterna. Felpass på felpass följs av diverse felbeslut. Har man tankarna på tisdagens match redan nu?

Vi kan ju inte ligga under med 1-0 Heller, Saik får bara inte vinna, dock är det mycket tid kvar.

Heja vårt rödvita hockeylag

George: Du har webradio på länken nedan.

Dream Team:
Har inte läst hela tråden men finns nån rapportering från matchen ikväll ?

ajdå..

sänds matchen på någon radio eller så?

ståpäls: Enligt rapporterna hade det visst varit lite liv i luckan under uppvärmningen. Före matchstart hördes mest lite spridda burop.

Missade första minuterna. Var det nåt liv på publiken då?

TIKbiff: Var de nån som åkte upp och kolla??

Kerstin_k:
Lär väl dyka upp bilder på webben under kvällen på alla banderoller som sitter inne i arenan kan man tänka, fan vad kul det varit om man var där :-)

TIKbiff: Haha, ja den var ju fin. Men med tanke på vilka proportioner deras missnöje över att han valde oss tog så känns den där skylten i minsta laget, eller hur? :)

Undrar om dom fick kul i bussen när
dom gled in i skellefteå :-)

Kerstin_k:
Hm..kolla välkomnandet i Skellefteå (hoppas länken fungerar)

Ann: Du borde kunna kopiera länken, starta real player och välja "starta från URL" (eller motsvarande på engelska, är osäker vad som står). Då borde den starta länken och du kan höra. Som sagt, du borde kunna göra på detta sätt. Inte riktigt säker dock, men prova iaf.

Någon som är smartare än mej...då jag klickar på länken öppnas den fast med Windows mediaplayer o min dator(?) vill bara inte spela upp ljud i den...hur ändrar jag till Real Player??? Förstod någon detta?? Knappt jag...(Har redan real i datorn alltså)

ståpäls: Tack så mycket,vännen..
Nu blir det webben o vargtazz ikväll...

ståpäls: Härligt och roligt. Tack för länken!

Webbradio i kväll...

SkAIK:s hemsidas "inför match"...

ståpäls:

Oroa er inte grabbar! Ni behöver inte åka upp, spara pengarna till något kul istället! "Hyllningarna" av Jonte lär höras ända ner till er ändå! ;)

SAIK

ståpäls: vilken tid är de?

Är det någon som ska upp och lyssna till hyllningarna av Jonte i morgon?

Paddan: Rykten gör gällande att man planerar någon typ av ceremoni i samband med säsongspremiären. Ord som figurerar i luften är 'symbolisk gest' och 'varsågoda'.

Bragd-Birger: De kanske har sparat örnarna till en riktigt fin position, som exempelvis på hjälmarna i en design a la FBK:s hjärnsubstansmålningar. Hade man haft lite självdistans kanske man hade placerat örnarna i armhålan, som en liten markering alltså.

LingaN: Men visst fan ser det örnfritt ut på dräkterna? Eller kommer man klistra på en blaffa i elfte timmen?

Marcus: Det är bara att rensa upp alla namn från flera IP-nummer och oseriösa påskrivare och tjata på med listan igen, för ännu är vi ju inte riktigt nöjd. Man har ju knappt märkt någon skillnad nu när Timrå IK fick nytt klubbmärke, det var väl mest för att lugna ner supportrarna.

« · 748864 · »