Laken: Fick ju en smärre chock när Wikegård spydde ut beröm över Timrå och Jonte. Trevligt dock, men o så ovanligt och obekvämt med uppmärksamhet och beröm - vi ska ju vara en outsider!
...OCH WIKEGÅRD ÖSER BERÖM ÖVER TIMRÅ I SPORTNYTT!!!
ernie eagle: Jag har alltid delat din uppfattning när det gäller Wikegård. Den dagen när Kenta bestämmer sig för att sluta så finns det bara ett alternativ... ;-)
Kerstin_k: Jag var skeptisk till de vita hjälmarna. Men av det lilla jag såg från SVT's bilder blev jag imponerad. Grymt snyggt och helt rätt! Den vita hjälmen tvättade bort "träningskläder-stämpeln" på bortastället enligt mitt tycke.
ernie eagle: Då kan du passa på att njuta lite mer. För Wikegård skall berätta om säsongens värvning i Elitserien på sportnytt nu. En bild på Jonte skymtade förbi, kan det ha något samband? ;)
Kerstin_k: Herregud vad underbart - det är en glädjens dag i Herr Sjöstedts liv. En alldeles egen blogg min kelgris och favvotränare Wikegård på Expekt.
Skall bli ett sant nöje att ta del av min mentors tankvärda ord. Han är ju en ciceron och maestro uti i fingerspetsarna.
Man kan inte annat än älska karln för hans lidelsfulla engagemang och glöd.
Måndagskvällarna är heliga framöver - då ber jag till Wikegård innan jag somnar.
Störtskön blogg, sa Bill Störtskönt var ordet, sa Bull
Kerstin_k:ja det hördes inte mycket från dom eventuella timråsupportrar som var där iallafall på webradion som det förövrigt hördes jävligt bra ifrån inga avbrott eller andra störningar.hoppas man kan höra lika bra via webradion i vinter från alla matcher.timrås matcher alltså.
Långben: Det var väl en par-tre TIKare där som nog var rätt så utsatta före match och fram till 2-0 för SAIK. Sedan fick de ju goda skäl att väsnas tillbaka.. ;-)
kungsbacka: Wernblom matchstraff efter crosscheck på Andersson. Det låter som om vi har hyffsat PP, vilket får ses som glädjande. Vore schysst om Jonte fick hänga en kasse också.
Kerstin_k: Elegant nej där håller jag nog med dig.Men han står för timrås signum att vi ger oss aldrig.Jag gillar starkt robban ock hans spelstil lite som knasen hur mycket stryk han än får så så kliver han upp igen.Ock inga fula efterslängar. retar nog upp många spelare med sin nonchalanta stil han e bra för timrå.
Kerstin_k: Nämen elegant det är ju det han är i våra ögon också..när han åker o åker från anfall till försvar.. tar smällar utan att visa en min..då är han ju ganska elegant! (ja lite iallafall.)
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer