YES!!! Timrå IK är dom bästa timrå timrå timrå!!! att man fick in satsade 50spänn på matchen 1-3 gör inte saken sämmre heller :)hehe!! nu jä-lar ska experterna få på näsan!!! kom igen timrå kom igen!!! LALL ON LALL ON som en vis bekant brukar säga :)
Haha, vad hästen skiter och fjollorna skriver det lägger jag i samma hög;) Han glömde nog att korrekturläsa detta innan han publicerade det. Kvittera när man reducera osv....Halleluja om vi skulle drabbas av en massa syndrom också nurå.
Välkommen alla TIK:are till Kempehallen den 19/10 ta med ett glatt humör..jag kan inte garantera att ni åker hem med detsamma.. :::::::::MoDo Hockey::::::::: Kom ihåg att lyckan vänder!! snart..........
Då var det snart dags igen och det väl bara att hoppas att "Las ketchupeffekten" håller i sig.. Så jag vill bara säga det att vi vinner med 4-1 ikväll.. Lall On Lall On..
gud: Det var samma sak när vi mötte Linkping. Inte blev det bättre av att domaren helt slutade ta utvisningar i tredje perioden oavsett hur mycket Linkpingarna än hakade, höll fast och hängde som ryggsäckar på lulingarna.