Man lär väl använda vilken tråd man vill men alla vet ju vilka vi möter och denna tråd är bra mycka häftigare och lite av kulturhistoria här på HS för timrå
Jaja matchen är väl slut nu så man vågar skriva i den rätta tråden Tråkigt det här att timrå skulle förlora men en och en annan borta är väl inte hela världen. Fast det blir ju extra surt när det är en 6 p match
Men men bara att glömma och gå vidare ny match på torsdag mot dif å då.
Precis slut, Bra kämpat Timrå, dock räckte det inte hela världen men vad gör det, vi leder ju i alla fall, och LHC är suveräna hemma och inte torskat en match, typiskt att det bara skulle bli 4 mål i baken, och ett framåt, ett 3-2 resultat hade känts mer gångbart, men som sagt vi vann över Frölunda med 4-1 och torska med 4-1 emot LHC så ja det går inte att vinna hela tiden.
Vi är Timrå och det enda laget i Sverige fortfarande.
Skänt med två hemma matcher nu innan pausen för Karjala så att grabbarna slipper åka bussen...
Och hoppas man får se Lindström innan uppehållet, det skulle vara roligt.
Torsken är ingen ting att gnälla på känns ju bara extra surt i och med att vi släpper 3 mål i baken i sista perioden.
RTS: Backbristen är ett jobbigare problem... 14:e nov? Sanny måste ha fått en riktig omg... Kan han träna överhuvudtaget? Typ cykla, styrk, eller är det total vila?
T T: Han fick lika mycket tid som Kevin Hodson, målvaktsfantomen, d.v.s noll och intet. En halvskadad Bosse Ahl slog det mesta på den tiden. Ja, herregud....
JimmyH: Ok, det lämnar mycket över till egen tolkning; ett brett spektra av av det subjektiva bra. Vad är bra? Vad vet jag, vad tycker du, världen ligger öppen och inget stoppar oss idag...
Jean1: En bra supporterkultur är en högljudd klack med mycket färg och rörelse. Att skapa en bra stämning i hela arenan så att oavsett om de utanför är där, ser på TV eller lyssnar på radion så ska de kunna känna att de rycks med.
Så länge man har det som målsättning så jobbar man rätt anser jag.
JimmyH: Dessutom har man ett stort ansvar vad det gäller uppträdande; det bör vara någorlunda etiskt försvarbart, och inte enbart estetiskt. Tack o lov tycks hockeysupportrarna i allmänhet ha en bra bit kvar till fotbollsdito många gånger dåliga uppförande. Men det krävs goda förebilder i supporterklubbarna, särskilt som strävan att bli större/fler har hög prio.
Massan är likt barn; dom gör inte som man säger dom gör som man gör!
JimmyH: Självklart ska man fokusera på rätt saker. Och dessutom behöver man reflektera; över sitt beteende och vilka signaler man skickar ut. En klack och supporterklubb visar ett stort ansikte utåt och är en tacksam måltavla för omgivningen. Jag vill bara ha lite koll på "under vilken flagga" jag står när jag står i klacken. Vi är ju alla en del av "kroppen" som leds av klicken runt trumman.
"Lite statistik från fd timråspelare. Kent Manderville spelat 7 matcher för Blues 3mål och 2ass . Janne Lakkonen spelat 18 matcher för HIFK 4mål och 10 ass. Toni Koivunen spelat 16 matcher för Pelicans 3mål och 11ass. Temu Aalto spelat 18 matcher för Tappara 2mål 10 ass. Aki-P Berg spelat 10 matcher för TPS 0mål och 10ass."
Högintressant kraftmätning detta. Ifjol drog Mitell ner småbyxorna på Jokinen i första mötet, sen var vi helt chanslösa även resterande tre möten. Vi får väl se, men att vi skulle gå in med samma helt ocyniska uppsyn i detta i år ... | Läs mer