1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601915 inlägg · 6213 ämnen

Har bussarna kommit hem ännu ?

Sv: Har bussarna kommit hem ännu ?
Lulekickan: Dom spelar väll inte hockey ? ( c :
Det var synd att Färjestad kvitterade.
Måste ju bara reta dig lite ( c :

Helg Ernest: Jag hoppas att Korvkiosken åker all världens väg inom kort. Synd bara om Warulfven som lär hinna få halva truppen demolerad innan det är över.

Helg Ernest: De fick å andra sidan i sig hyfsat mycket flytande föda i arenan, och har förmodligen fått i sig ännu mer i bussen, så det där med riktig mat kanske kändes överflödigt.

Lulekickan: Men det är väll bra om dom får halva truppen demolerad, Jörgen Jönsson går väll ej att få mer demolerad ?
Oavsett om det är ni eller vi som går vidare, kan ju faktist Leksand få ta ut några spelare så dom blir svagare.
Ärligt är nog FBK värre att möta en VF.
Fegt ? Javisst ! Men vem faan har sakt att det är fear play som gäller. Är det jyst att toppa upp laget med "nya" spelare ?

Lulekickan:Angående MAX vette fan om det är öppet så sent på natten men Macdonalds vid järnvägs-stationen är öppen så länge.
På Fredagar och Lördagar dvs.Jag har själv haft en karta med alla Mcdonalds städer i Sverige men den har man väl tappat bort antar jag.Men både Piteå och Luleå finns det helt klart.

Ursäkta mitt Hamburge diskuterande!!

Lulekickan: Visst Står lhf för det hårda inte för det fula. Att köra över en målvakt inte en gång utan TVÅ gånger är helt klart hårt och inte fult.

Nike89: Hamburgare kan aldrig diskuteras nog ingående.

El Maco:Nej jag ska ju äta på Sibylla själv idag.

« · 228127